חדשות רעננה

המועמדת, ענבר הוכברג הכריזה על מועמדות לראשות עיריית רעננה

הקרח הפוליטי הנשי ברעננה נשבר, חברת מועצת העיר ענבר הוכברג הכריזה על מועמדותה לראשות העיר, המועמדת הרביעית אחרי ראש העיר חיים ברוידא, ניר קריסטל ואבי יוסף

ענבר הוכברג

אם חשבתם שהפוליטיקה בעיר מתה תחשבו שוב, מועמדת רביעית לראשות העיר. חברת המועצה וסגנית ראש העיר לשעבר ענבר הוכברג הכריזה על מועמדותה בראש מה שהיא מכנה המחנה הליברלי. "רעננה מאבדת את האופי הליברלי שלה" הצהירה הוכברג בסרטון אותו פרסמה

הוכברג התמודדה למועצת העיר בבחירות האחרונות כמספר 4 ברשימה של איתן גינזבורג, אחרי פרישתו נכנסה למועצת העיר וכיהנה כחברת מועצה וחברת קואליציה אחראית על תרבות נוער והגיל הרך וסגנית ראש עיר לתקופה קצרה עד התפרקות הקואליציה, הוכברג היתה חברה בקואליציה עד לפני מספר שבועות ופרשה ממנה בגלל אירוע עירוני שנערך בהפרדה מגדרית.

את הפעילות ציבורית התחילה הוכברג בכיתה ד בפרלמנט הילדים ברעננה, בהמשך כיהנה כחברה במועצת תלמידים בכל בית ספר בו למדה. בתיכון למדה במגמת ביוטכנולוגיה בתיכון אביב,  במהלך הלימודים באוניברסיטה כיהנה בתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים תל אביב וסגנית  יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית.

הבחירות ברעננה שהיו מנומנמות עד עכשיו מתעוררות. ראש העיר חיים ברוידא מתמודד על כהונה שניה אך לא התחיל עדיין את הקמפיין הרשמי, חבר המועצה ניר קריסטל ועו"ד אבי יוסף הודיעו גם הם על התמודדות והחלו את הקמפיין.

ההצטרפות של הוכברג למרוץ לא מפתיעה למי שבקיא במה שנעשה מאחורי הקלעים בפוליטיקה בעיר. מאז שפרשה מהקואליציה עלו השערות רבות על הכיוון בו תבחר, התמודדות למועצה או גם לראשות העיר. נכון לעכשיו היא האישה היחידה במרוץ, הרשימה בראשה תתמודד לא נחשפה עדיין, החודש הקרוב יהיה חודש מכריע בו יתקבלו החלטות. מועד ההגשה של הרשימות הוא לקראת סוף חודש אוגוסט.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן