חדשות רעננה

אושרה פתיחת מקווה אלפסי המשופץ

מקווה אלפסי, מקווה נשים מפואר, יפתח לפעילות ביום שלישי השבוע לאחר חידוש ושיפוץ המבנה המקווה ישרת גם את קהילת חב"ד ברעננה

 

מקווה אלפסי נפתח לשרות הנשים ברעננה

מקווה אלפסי שהיה סגור תקופה ארוכה יפתח בשבוע הבא  אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית : "סגרתי מקווה שהיה מוזנח ועלוב ובשבוע הבא יפתח מקווה נשים מפואר שיכלול לצידו גם אגף גברים".

מקווה אלפסי עמד בשיממונו זה זמן רב מאז שנסגר על ידי יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן בשל ונדליזם בלתי פוסק.

אריה פרידמן: "מקווה אלפסי נמצא צמוד לרחוב וייצמן וישרת גם את תושבי שכונות נווה זמר, נאות  שדה וכלל תושבות ותושבי רעננה. המקווה המשופץ ישרת גם את קהילת חב"ד שעד היום נאלצו לנסוע מחוץ לעיר למקוואות על פי שיטת חב"ד. משרד הדתות הכיר בבקשה שהוגשה על ידי המועצה הדתית ברעננה במסלול "שיפוץ נרחב" שיהפוך את המקווה למקווה נשים עם אגף קטן ונפרד, הן במיקום והן בשעות הפעילות, לגברים". פרידמן השיג ממשרד הדתות הכרה במקווה אלפסי כמקווה הדורש טיפול מיוחד ותקציב של כ 450 אלף ש'. המשרד התנה את התמיכה בגורם נוסף שיתרום את יתרת הסכום הנדרש לשיפוץ המקווה.עמותת בית חב"ד בראשות הרב שדמי הרימה את הכפפה וארגנה את קבוצת התורמים שהשלימו את מימון שיפוץ המקווה.

הרב שדמי: "מצוות טהרת המשפחה חשובה ביותר ובה תלויה השלמות הגשמית והרוחנית של  המשפחה היהודית  ועם ישראל. הנני שמח על הזכות  שנתנה לבית חב"ד רעננה לשתף פעולה עם המועצה הדתית והעומד בראשה אריה פרידמן ולשפץ את מקווה אלפסי"

אירוע חנוכת המקווה יתקיים ביום שלישי, י"א ניסן תשפ"ב, 12.4.22, בשעה 18:00, במקווה החדש רח' אלחריזי 12 רעננה.

במעמד: רב העיר, הרה"ג יצחק פרץ, רב העיר חולון וחבר בי"ד רבני חב"ד, הרה"ג יוחנן גור אריה, השר לשירותי דת, מתן כהנא, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, יו"ר המועצה הדתית רעננה, אריה פרידמן, מנהל בית חב"ד רעננה, הרב אליהו שדמי

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן