חדשות רעננה

איך אפשר להוזיל את סל הצריכה שלנו העצמאים?

עצמאים לרוב לא מאוגדים, אבל כשזה נוגע לכיס שלנו, הן העסקי והן הפרטי אנחנו מחפשים את הביחד.  כי רק אם אנחנו כוח קניה גדול, סל הקניה שלנו יהיה הרבה יותר זול. אנחנו רואים זאת במגוון רחב של ארגונים גדולים, התארגנויות וכמובן במועדוני צרכנות. הבלוג של אתי רז, מייסדת ומנכל של ALL CLUB  קהילת העסקים ומועדון הצרכנות של בעלי ובעלות העסקים בישראל.

אתי רז ALL CLUB

 עצמאים לרוב לא מאוגדים, אבל כשזה נוגע לכיס שלנו, הן העסקי והן הפרטי אנחנו מחפשים את הביחד. כי רק אם אנחנו כוח קניה גדול, סל הקניה שלנו יהיה הרבה יותר זול. אנחנו רואים זאת במגוון רחב של ארגונים גדולים, התארגנויות וכמובן במועדוני צרכנות. 

 5 טיפים ממוקדים ומעשיים

  • חפשו את המועדון שמעניק לכם הטבות והנחות רווחיות בהתאם לסל המוצרים והצרכים שלכם לעסק ולבית.
  • בדקו חשבונות וכפילויות . עברו על כל החשבוניות שאתם מקבלים מידי חודש ובחנו מה ניתן לצמצם, להוזיל או להקפיא כרגע. בטח בתקופה שכזו.
  • עמלות – בדקו מהן העמלות הבנקאיות שאתם משלמים על ניהול החשבון /חשבונות הבנק שלכם. רובינו לא באמת יודעים מהן העמלות. בדיקה פשוטה לבד או באמצעות איש מקצוע יכולה לחסוך מאות שקלים בשנה.
  • פריסת תשלומים חכמה – אם המצב התזרימי שלכם נכון לעכשיו בעייתי, בחנו אפשרות של פריסת תשלומים הגיוניים כדי לא להיכנס לחובות בבת אחת (עמלות על מינוסים מסתכמות במאות ואלפי שקלים בשנה).
  • ענף הביטוח כולל בתוכו מגוון מוצרים אותם אמנו רוכשים לאורך השנים, החל מביטוחי חיים, בריאות, רכוש, רכב, דירה עסק, אחריות מקצועית ועוד. תעשו בדיקה מקיפה (ללא עלות) על כלל הביטוחים שברשותכם – בדיקה כזו חוסכת לכם אלפי שקלים בשנה.  
  • הבלוג של אתי רז, מייסדת ומנכל של ALL CLUB  קהילת העסקים ומועדון הצרכנות של בעלי ובעלות העסקים בישראל.

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן