חדשות רעננה

אירוסין של אחדות ברעננה

חגיגת האירוסין של חנה בתו של המשנה לראש העיר, מאיר גרידיש ורעייתו שרית, עם בחיר ליבה ישראל מאיר חיברה את כל הציבור ברעננה. זה לא היה רק אירוע, זו הייתה התגלמות של רוח הקהילה

אירוסין של אחדות
אירוסין של אחדות חנה גרידיש עב"ל ישראל מאיר צילום: סטודיו פלוס

חגיגת האירוסין של חנה בתו של המשנה לראש העיר, מאיר גרידיש ורעייתו שרית, עם בחיר ליבה ישראל מאיר חיברה את כל הציבור ברעננה.

אירוסין של אחדות
הרב שרגא שטיינמן ראש עיריית רעננה חיים ברוידא והרב אביחי קצין

זה לא היה רק אירוע; זו הייתה התגלמות של רוח הקהילה. נכבדים  מכל הציבור והקהילה ברעננה הגיעו לאירוע. , בהם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, ח"כ מטעם ש"ס ויו"ר ועדת החינוך של הכנסת, יוסי טייב כיבד, סגן ראש העיר חיים גולדמן, חברי המועצה הלן מזוז, רועי כהן וענבר סמובסקי, אנשי חינוך ותושבים והציגו תחושה חזקה של אחדות ותמיכה.

 

מימין ח״כ מטעם שס ויו"ר ועדת חינוך יוסי טייב , המשנה לראש העיר רעננה מאיר גרידיש, הרב יוסף אליהו שליטא והחתן ישראל מאיר.

הרב יוסף אליהו שליט"א, בנו של הרב מרדכי אליהו זיע"א. סמכות רבנית ומחנך בולט, כיבד את האירוע בנוכחותו, והוסיף מימד רוחני לחגיגה. הרב אביחי קצין, דמות מוערכת נוספת בקהילה הדתית ברעננה, נכח, והדגיש עוד יותר את משמעות האירוסין בהקשר הדתי והתרבותי הרחב יותר של רעננה.

 

הרב שרגא שטיינמן , מאיר גרידיש ומנחם שפירא יו"ר "דגל התורה" בב"ב וסגן ראש עיריית בני ברק

כמו כן כיבדו את האירוע בנוכחותם הרבנים החשובים הרב שרגא שטיינמן חבר מועצת גדולי התורה ,מנחם שפירא יו"ר "דגל התורה" בב"ב וסגן ראש עיריית בני ברק. הרב יעקב חרר, הרב שלמה אישון, הרב בנימין טבדי והרב רגב, כיבדו גם הם את האירוע וברכו את הזוג הצעיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן