חדשות רעננה

ביטוח נסיעות לחו"ל בעידן פוסט קורונה

השמיים נפתחים ואיתם נפתחת עונת הנסיעות לחו"ל. סוכן הביטוח מיקי פרי, עם עצות לתכנון נכון של הנסיעה

לאחר תקופה לא פשוטה שבה מגפת הקורונה השתוללה בארץ, ביטלה מדינת ישראל את רוב הגבלות הקורונה ופתחה את השמיים. כעת אפשר לפתוח רשמית את עונת הנסיעות לחו"ל! 

בעת תכנון הנסיעה חשוב לבדוק את כל המידע על היעד הנבחר מתוך רשימת היעדים שנפתחים ונסגרים חדשות לבקרים, בהתאם למצב הקורונה במדינות השונות. לאחר בחירת היעד והזמנת כרטיסי הטיסה ועוד לפני סגירת בית מלון והשכרת רכב, מגיע שלב בחירת ביטוח הנסיעות לחו"ל. 

במשבר הקורונה הוכח מעבר לכל ספק כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא מוצר מדף פשוט, שרוכשים כדרך אגב ומדובר בכיסוי שדורש הבנה וליווי מקצועי של סוכן הביטוח. קיימת תחרות רצינית בין חברות הביטוח על הלקוחות, שינויי תנאים בפוליסות מתרחשים באופן תדיר וקיימים הבדלים משמעותיים בין תנאי הפוליסות השונות המוצעות בשוק.

תקופות הביטוח משתנות מחברה לחברה בהתאם לגיל המבוטח, תעריפי הביטוח משתנים בהתאם לגיל ולמצבו הרפואי של המבוטח, וכן בהרחבה להחמרה של מצב בריאות קיים, ומעל כל אלה התווספו כיסויים בנושאים הקשורים לקורונה, על כן חשוב לבדוק: 

האם קיים  כיסוי מלא להוצאות רפואיות בחו"ל, כולל בארצות הברית, גם כתוצאה מהידבקות בקורונה?

האם קיים כיסוי לביטול נסיעה בעקבות מקרה של אבחנה חיובית בקורונה בשבוע שלפני הנסיעה, וכן כיסוי לקיצור הנסיעה מסיבות רפואיות?

האם קיים כיסוי להפסד הוצאות כרטיס הטיסה בעקבות חיוב בבידוד לפני היציאה לחו"ל?

האם קיים כיסוי להפסד הוצאות נסיעה עקב בידוד בחו"ל במהלך תקופת הביטוח, כיסוי הוצאות בגין שהות נוספת בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח עקב הדבקות בקורונה?

כדי שתוכלו לטוס לחופשה בחו"ל בראש שקט, מומלץ להרחיב את הכיסויים בכל הקשור לקורונה, כיסויים אלה עשויים להיות משתלמים מאוד במידה שחלילה תיקלעו לאחד המצבים המתוארים לעיל.

כסוכן ביטוח ותיק שעוסק עשרות שנים בתחום, המלצתי בעבר ואני ממליץ ללקוחותיי ביתר שאת בתקופה מאתגרת זו, לבצע את ביטוחי הנסיעות שלהם לחו"ל בחברת פספורטכארד, המציעה פוליסת ביטוח מודולארית עם פתרונות ביטוח מגוונים וסל הרחבות לבחירה, והכל כדי שיוכלו לצאת לחופשה ללא דאגות, ולדעת שהם קיבלו את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר, שנתפר למידותיהם במקצועיות רבה.

מעבר לחשיבה ולמתן מענה לתרחישים השונים בפוליסת הביטוח, לחברת פספורטכארד יש ערך מוסף ללקוח, שכן היא מציידת את המבוטח בכרטיס אשראי, אשר נטען בזמן אמת בהוצאות שהמבוטח נזקק להם עבור טיפולים רפואיים, אשפוזים וביקור אצל רופאים, בעת שהותו בחו"ל. הדבר מונע תשלום מכיסו הפרטי וחוסך ויכוחים עתידיים ומחלוקות מול חברה מבטחת, אשר אינה ממנת את הטיפול וההוצאות הרפואיות בזמן אמת.

אנו מוציאים כל כך הרבה כסף למימון חופשת החלומות, ולעיתים חוסכים דווקא בדבר החשוב ביותר – בדאגה לבריאותנו. ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסויים לכל תרחיש חשוב מאין כמוהו, בפרט בתקופה מאתגרת זו, ועל כן עלינו להחשיב הוצאה זו כחלק הכרחי, בלתי נפרד וחשוב מחופשת החלומות שלנו.

 

כותב המאמר, מיקי פרי, הינו סוכן ביטוח ותיק העוסק בתחומי הביטוח – חיים, בריאות, פיננסים ונסיעות לחו"ל מזה עשרות שנים, מפקח ביטוח לשעבר בחברות הביטוח הסנה ושמשון, בוגר תואר ראשון במדעי החברה מאוני' תל אביב ובעל תואר CLU בביטוח חיים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן