חדשות רעננה

בית הספר מיתרים הגיע למקום הראשון ברעננה

היום, יום שלישי, 22.08.2023, התקיים מפגש הוקרה בעיריית רעננה, במעמד ראש העיר, מר חיים ברוידא, בו הוענקה תעודת הערכה לבית הספר ברנקו וייס ״מיתרים״ ע״ש פרנקל בעיר רעננה על הישגיו בציוני הבגרות לשנת תשפ״ג. בית הספר הגיע למקום הראשון ברעננה, ביחס לכלל התיכונים בעיר, בכל המקצועות.

הנתונים כוללים את העולים החדשים וכן את תלמידי החינוך המיוחד, אשר משולבים בבית הספר.

זו השנה השישית של הישגים מעולים של בית הספר, הן בציונים והן באחוז התלמידים שמצטיינים בהתנדבות.

האירוע התקיים בנוכחות בכירי אגף החינוך בעיריית רעננה, בראשותה של רויטל שפירא, וכן מנהל בית הספר מיתרים דובי ארבל, הנהלת בית הספר, צוותי החינוך ונציגי רשת מיתרים.

 

ברנקו וייס מיתרים רעננה מהווה בית ספר לאחדות ישראלית, לומדים בו כ-460 תלמידים ותלמידות, דתיים, חילוניים ומסורתיים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "הישגיהם הגבוהים והראויים לשבח של תלמידי מיתרים, מסבים גאווה גדולה לעיר רעננה, ומשמרים את מעמדה של העיר כמובילה ארצית בחינוך.

הישגים אלו הינם תוצר של מעטפת עירונית תומכת חינוך, המונהגת בעיר בהובלת אגף החינוך העירוני, והינם ביטוי לתפיסה העירונית המציבה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, ביישום תוכניות הלימוד המתקדמות ביותר, ושימת דגש על מצוינות פדגוגית עם תוכניות הלימודים המתקדמות ביותר לצד השקעה בפן החינוכי רגשי בקרב התלמידים.

אני גאה בתלמידים היקרים על הנחישות, החריצות ורוח ההתמדה המובילה אותם להישגיהם, כמו גם על המעורבות החברתית והערכים המהווים נר לרגליהם. תודתי שלוחה גם לצוותי החינוך בבית הספר על ליווי התלמידים והקניית ערכי חינוך ולמידה מתוך ביטחון ואמונה ביכולותיהם, והובלתם למימוש הפוטנציאל הגלום בהם".

דובי ארבל, מנהל בית הספר : ״קבלת תעודה זו היא תוצאה של עבודה מאומצת ברצף שש שנתי המתחיל בחטיבה, וזהו הישג של החטיבה והתיכון גם יחד. בבית הספר שלנו לומדים איך ללמוד וזו הוכחה שהתלמידים מצליחים בבגרויות אך לא פחות חשוב –  ברוח בית הספר, לומדים להקשיב ולקבל את השונה ולחיות ביחד. אני מברך את התלמידות והתלמידים שלנו על המאמץ הענק וההישג ואני גאה בצוות ההוראה שהוביל את התלמידים להישגים אלו.״

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן