חדשות רעננה

בסימן "בין גלים לעוגנים" התקיים היום, ג' 28.5.24, ברעננה כנס רעננה ה- 3 לחינוך!

מאות משתתפים מקרב קהילת החינוך בעיר ובמדינה, פקדו היום את אולם המשכן למוזיקה ואומנויות רעננה, ונטלו חלק בכנס רעננה לחינוך, המתקיים זו השנה השלישית בעיר.

ילדי גני הילדים במופע שירה

הכנס, במעמד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, ובהובלת אגף החינוך בעיר, היווה אחד מאירועי הדגל של שבוע החינוך העירוני המתקיים בעיר החל מתחילת השבוע, ובו שלל תכנים הרצאות והפעלות בנושא חינוך, הן לציבור הרחב והן לקהילות החינוך וההורים בעיר.

הכנס נפתח בדברי ברכה של ראש העיר רעננה, אשר העלה על נס את ההשקעה העירונית בחינוך, שהינה מהמובילות במדינה, ואת התפיסה העירונית הרואה בחינוך ערך עליון, ובטיפוח הדור הצעיר כדור המנהיגות הבא לחברה טובה יותר. כן נשאו דברים הרב יצחק אלחדד, מפקח כולל ממ"ד, מחוז משרד החינוך ומנהלת אגף החינוך רויטל שפירא, ולאחריהם הופיעו על הבמה בשירה ילדי הגנים ואף נציגי צוותי החינוך.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא

תוכנית הכנס כללה את הרצאתו המרתקת של הפרשן הצבאי אלון בן דוד, "וילה בג'ונגל", אשר הרחיב בנושא העוגנים של ישראל אל מול שכנותיה, ולאחריה המופע הקומי "מורת רוח" להנאת המשתתפים.
מדברי ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, באירוע: "החינוך חייב להיות בראש מעיינינו. זה החוסן שלנו לכל אורך השנים. כיום משימת העל שלנו, בעידן של עולם תזזיתי היא לדאוג שילדי ישראל יהיו תמיד בטופ, ויזכו לכל המשאבים. הזאטוטים של היום, הם שיכתיבו איך ייראה כאן העתיד, בחברה, בטכנולוגיה, בקהילה, בתרבות, בהייטק ובכל תחום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן