חדשות רעננה

גידול בפריסת מכשירי ההחייאה ברעננה ב2023

עיריית רעננה מסכמת את שנת 2023, עם גידול ניכר בפריסת מפעמים (מכשירי החייאה) ברחבי העיר, זאת, לנוכח מהלך רחב היקף שהובילה העירייה, של מכירת מכשירי החייאה במחיר מסובסד לתושבי העיר, שכלל גם הדרכת התושבים באופן השימוש למטרת הצלת חיים בזמן אמת.

במסגרת המהלך, נרכשו לאורך השנה כ- 400 מכשירי החייאה, (המוכרים בשם דפיברילטורים), שהותקנו בבתים פרטיים ובבתים משותפים בשיתוף ועדי הבתים, והונגשו לשירות הקהילה הרעננית.
המכשירים סופקו על ידי חברת מדטכניקה לשיווק ציוד רפואי, אשר זכתה במכרז פומבי, לאחר שנרכשו באמצעות האתר העירוני בכפוף לביקוש התושבים, והותקנו על ידי העירייה בארון ייעודי בבנייני המגורים.

מכשירי ההחייאה שהותקנו בבתי התושבים, מצטרפים לעשרות מכשירי ההחייאה שהתקינה העירייה במתקנים העירוניים, לרבות מוסדות ציבור, בתי ספר, אולמות תרבות, ספורט ועוד, בפריסה רחבה, מעל התקן הנדרש, מתוך הצבת חיי האדם כערך עליון כחלק מהתפיסה העירונית.

במיוחד בימים אלו, ובתקופה ביטחונית מורכבת שאנו חווים בעיר ובמדינה, נושא ערך חיי האדם משמעות יתירה, והעירייה נוקטת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להבטיח שלומם ובריאותם של התושבים בזמן חירום. כחלק מהבנה זו, הציבה העירייה יעד של הגברת הנגישות של מכשירי ההחייאה בעיר, בפריסה גיאוגרפית רחבה לכלל התושבים שתאפשר מענה בזמן הגעה של 4 דקות מרגע הקריאה, והצלחת חיים במרחב הציבורי גם ללא ידע רפואי מוקדם.

לנוחות התושבים, מפת פריסת מכשירי ההחייאה נגישה באתר העירוני לשימוש מהיר וזמין בשעת חירום, בקישור:

https://raanana-muni.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=4ff31bbbf9d543ac8299457224cd1446

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן