חדשות רעננה

דגל היופי לרעננה!

רעננה זכתה בפרס דגל יופי ומגן "חצי יובל" בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2022!

מגן 'חצי יובל' הוענק לעיר על 25 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי על הטיפוח הסביבתי והנוי ותהליך שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים

עיריית רעננה זכתה בדגל היופי ובמגן "חצי יובל", על 25 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבים יופי, בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2022, שנערכה מטעם המועצה לישראל יפה.

תעודות הזכייה הוענקו לראש העיר, חיים ברוידא, ולמנהל אגף חזות העיר, ערן רובין, בטקס חגיגי שנערך בנוכחות מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, יו"ר המועצה לישראל יפה, רו"ח מיקי בלומנטל ונכבדים נוספים.

רעננה זכתה בתחרות על הצטיינותה בקריטריונים שהוגדרו בתחומי איכות החיים והסביבה, וכוללים בין השאר פיתוח הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים, טיפוח הסביבתי והנוי במרחבים הציבוריים לרווחת התושבים, פעילות בגינות הקהילתיות, הנעת תהליך שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים ועוד.

ראש העיר חיים ברוידא: "רעננה עושה מאמצים רבים כדי לספק לתושבי העיר איכות חיים גבוהה, ומשקיעה רבות בטיפוח המרחב הציבורי ובעשייה חברתית-סביבתית לרווחת התושבים. אנו גאים על זכייתנו ב"דגל היובל" המכובד, המעיד על עשייה רבת שנים בתחום, ונמשיך לפעול גם בהמשך למען שמירה על רעננה יפה, נקייה וירוקה עבור תושבות ותושבי העיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן