חדשות רעננה

דן ווידנבאום מרעננה נפל בקרב בעזה

רס״ר (מיל׳) דן ווידנבאום  בן 24, מרעננה נפל בקרב בעזה מפגיעת טיל נ"ט,דן תכנן לחזור מחו"ל לתחילת לימודי הרפואה מסע ההלוויה יצא היום מביתו רח' רבוצקי 86 בשעה 12.30 ההלוויה תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה. יהיה זכרו ברוך

דן ווידנבאום ז"ל
דן ווידנבאום ז"ל

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו. גיבור ישראל רס״ר (מיל׳) דן ווידנבאום, בן 24, מרעננה, לוחם בגדוד 5037, חטיבת ‘יפתח׳ (11), נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה מפגיעת טיל נ"ט.

רס"ר דן  ווידנבאום ז"ל, בוגר קרית החינוך אמית כפר בתיה ברעננה. מאמית כפר בתיה נמסר: "הקריה כולה אבלה על נפילתו של  דן, בוגר אהוב, מוכשר בכל תחום שבו עסק ואהוב על כל חבריו.  דן היה אמור בימים הללו להגשים חלום ולהתחיל בלימודי הרפואה. בתקופת החגים הוא היה בטיול בדרום אמריקה ומיד עם פרוץ המלחמה, עזב הכל  וחזר לארץ להילחם למען המדינה. אנו מבקשים לחבק את הוריו היקרים, את כל המשפחה והחברים בשעה הקשה", נמסר.

מעיריית רעננה נמסר: "רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה. הודעה בנושא מועד ההלוויה ומסלול מעבר הארון תצא בהקדם עם היוודע הפרטים."

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: ״הכאב קשה מנשוא. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווידנבאום וכואבים את הכאב על נפילתו בקרב של דן״.
יהי זכרו ברוך.

רס"ר דן  ווידנבאום ז"ל יובא למנוחות ביום א 14.1.23 בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלאוזנר ברעננה.

מסע ההלוויה יצא היום מביתו רח' רבוצקי 86 בשעה 12.30 ההלוויה תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה.

תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לרס"ר (במיל') דן ווידנבאום ז"ל, וללוות את הארון רגלית עם דגלי ישראל, או לעמוד בצידי הכבישים עם דגלי ישראל.

הארון יעבור במסלול הבא:

12:30 יציאה מבית המשפחה ברחוב רבוצקי 86
רחוב ששת הימים
רחוב שברץ
רחוב קזן
רחוב פרדס משותף
בית העלמין הצבאי, פינת קלוזנר


המעוניינים להגיע לנחם את המשפחה בשבעה, להלן הפרטים:
המשפחה תשב שבעה ברחוב רבוצקי 86, רעננה.
שעות ביקור: 8:00-13:00, 16:00-22:00.
שעות תפילה: שחרית 8:00, מנחה 16:30, ערבית 19:00.
יהי זכרו ברוך.

מערכת רעננה ניוז משתתפת בצערה של המשפחה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן