חדשות רעננה

הוריו של לוחם סיירת גולני, עמית בן יגאל ז"ל, תרמו דוכן תפילין נייד על שמו למרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

הוריו של עמית בן יגאל ז"ל, לוחם סיירת גולני, שנפל במאי 2020 במהלך פעילות מבצעית ביהודה ושומרון, פועלים להנצחתו לרגל יום הולדתו שחל  ב – 8.2

צילום: דוברות המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

הוריו של עמית בן יגאל ז"ל, לוחם סיירת גולני, שנפל במאי 2020 במהלך פעילות מבצעית ביהודה ושומרון, פועלים להנצחתו לרגל יום הולדתו שחל  ב – 8.2. במסגרת פרויקט ההנצחה החליטו ההורים של עמית ז"ל, נאוה רביבו וברוך בן יגאל, לתרום דוכן תפילין נייד על שמו לטובת המטופלים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית. הרב שמואל חרמ"ץ, רב המרכז הרפואי לוינשטיין, נוהג בין יתר שירותי הדת, לסייע למטופלים בעלי מוגבלויות בהנחת תפילין במהלך האשפוז. התרומה שהתקבלה תסייע לרב לתת את השירות ולהגיע לכלל המטופלים שמעוניינים בכך.

בטקס קצר לקבלת התרומה השתתפו נאווה רביבו, אימו של עמית ז"ל ובן זוגה ערן שחר; ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין; מגיד אברהמי, מנהל אדמניסטרטיבי של המרכז הרפואי, הרב מנחם לפקיבקר, רב הכללית; הרב רונן שאולוב ורב המרכז הרפואי לוינשטיין, הרב שמואל חרמ"ץ.

בסיום הטקס התכבד מטופל מהמחלקה לשיקום אורתופדי בהנחת תפילין ראשונה באמצעות הדוכן.

נאוה רביבו, אימו של עמית ז"ל, ציינה: "עמית אהב לחגוג ימי הולדת, לברך, להעניק מתנות ולשמח כל אדם. לכן החלטנו השנה לחגוג לעמית יום הולדת 22 במיזם חלוקת מתנות ארצי יחד עם כל מדינת ישראל. היוזמה לתרומת דוכן התפילין ללוינשטיין הייתה של בן זוגי  ערן, בשיתוף עם הרב רונן שאולוב שהעניק את הדוכן ובני הזוג מיכאל ואלינור אדרי מבית שאן שתרמו בנוסף טלית, תפילין, סידור וכיפות. אלוקים סידר לנו שנפתח הסגר ואנחנו פה היום וזה מאוד מרגש אותי. אין לי שום ספק שעניין הרוח והתורה חייבים להיות חלק מההנצחה של עמית, כל החסד, הנתינה והאהבה שעמית הפיץ לעולם כשהוא חי ועכשיו הכל נעשה ברוחו".

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין: "איזה ברכה ואיזה כבוד למרכז הרפואי לוינשטיין להנציח את זיכרו של עמית, גיבור ישראל מסיירת גולני שנתן את חייו לקדושת העם וארץ ישראל. ואכן יום הולדתו היום נופל בדיוק בשבוע בו קראנו את מתן תורה, בו עם ישראל קיבל את עול מלכות שמיים כאיש אחד כלב אחד. התפילין שנתרמו לזיכרו יסייעו בחיזוק נפשם ורוחם של המשתקמים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין. זהו נדבך נוסף בשיקום הרב מקצועי והכוללני לגוף ולרוח הניתן במרכז הרפואי שלנו". 

הרב מנחם לפקיבקר, ציין: "כבוד גדול עבורי להשתתף באירוע כל כך מרגש לזכרו של גיבור ישראל ואיזה זכות להנציח את זכרו ודווקא במצוות תפילין".

בסיום הטקס עלתה נאוה רביבו יחד עם הליצנית הרפואית שלומית לחלק מתנות לילדים המאושפזים במחלקה לשיקום ילדים ונוער בליווי של ד"ר שרון שקלאי, מנהלת המחלקה ואיילת סרי, מנהלת הסיעוד המחלקתית.

צילום: דוברות המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין
צילום: דוברות המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן