חדשות רעננה

הושבעה מועצת העיר ה 28 של רעננה

בטקס חגיגי בהשתתפות חברי המועצה הנכנסת והיוצאת הושבע ראש העיר וחברי המועצה החדשים ראש עיריית רעננה חיים ברוידא "יש בסיס רחב של הבנות לקראת הקמת קואליציה רחבה"

מועצת העיר רעננה
מתחילים לעבוד מועצת העיר רעננה ה28 צילום: מיכל סלע

מועצת העיר רעננה התכנסה לישיבה חגיגית, לרגל כינוס מועצת העיר ה-28. המושב החגיגי יוחד לפרידה מחברי המועצה היוצאת ולקבלת חברי המועצה הנכנסת, עם הרמת כוסית לקראת המשך עשייה עירונית מוצלחת, בהשתתפות ותיקי ויקירי העיר, אשר כיבדו את האירוע בנוכחותם.

בישיבה הצהירו אמונים ראש העיר הנבחר חיים ברוידא וחברי מועצה הנכנסת, ובכך החלה כהונת המועצה ה-28 של רעננה. לחברי המועצה היוצאת הוענקו תעודות הערכה ומגני הוקרה, כאות תודה על פועלם ועל עשייתם הציבורית למען רעננה ותושביה.

ראש העיר חיים ברוידא ברך את חברי המועצה היוצאים והנכנסים איחל לחזרתם המהירה של החטופים בהם בנות ובני רעננה השבויים. "אנו מאחלים הצלחה רבה ועשייה משותפת ופורייה לחברי המועצה הנכנסת, למען המשך שגשוגה של רעננה, כאחת הערים המובילות בישראל."

חיים ברוידא: "יש בסיס רחב של הבנות לקראת בניית קואליציה רחבה ואני מקווה שבקרוב נצא לדרך. כשאני מסתכל על הרקורד של חברי המועצה יש לרעננה הרבה מה להרוויח"

 

חיים ברוידא
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא יום העצמאות בקהילה צילום: מיכל סלע

ראש סיעת המחנה הדמוקרטי שמואל ווגמן: "המעמד מרגש אותי בפעם הראשונה כנבחר ציבור אנחנו מציינים את חוסנה של הדמוקרטיה והחברה הישראלית , הבטנו לשמור על רעננה חופשית וכך נעשה. אני לא תכננתי להיות איש ציבור או חבר מועצה, לפני שנה קמה ממשלה שניסתה לערוך הפיכה משטרית מאז אני וחברי נלחמים למען הדמוקרטיה דמוקרטיה אינה עריצות הרוב זכויות המיעוט חובה שתשמענה הרוב חייב לדאוג לכלל הציבור"

ראש רשימת שבת אחים מאיר גרידיש: "באחדות כוחנו הרבה יותר חזק. צו השעה הוא אחדות שורות למען כל תושבי רעננה. אני פונה לכל חברי המועצה לעשות הכל לקיים מערכת יחסים מכבדת וסבלנית לגופו של עניין, אחים אנחנו."

ראש רשימת ביחד  אבי יוסף : "אני וחברי כדי לאחד ולחבר, נפעל למען מנהל תקין, נוודא שההחלטות שלנו יהיו עניניות לפי הנושא ולא לפי המציע, שנהיה ראויים לשליחת למענה נשלחנו"

מאיר גרידיש שמואל ווגמן
קרוב לבבות במועצת העיר מאיר גרידיש ראש רשימת שבת אחים ושמואל ווגמן ראש רשימת המחנה הדמוקרטי צילום: די מדיה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן