חדשות רעננה

המפץ הפוליטי שהביא לאחדות נדירה במגזר הדתי 

מערכת הבחירות המתחדשת לאחר שעברה שתי דחיות קיבלה שינוי חברתי מרענן. יותר ויותר מפלגות בארץ בכלל וברעננה בפרט משתמשות במסרים של אחדות וחיבורים ועל כך רצוי לברך. השיח המפלג והמקטב טוב שחלף מהשיח הציבורי והלוואי שיישאר כך. 

אלי אלוש יורם סילברמן
עו"ד אלי אלוש ויורם סילברמן ראשי רשימת מאמינים ברעננה

 יש מפלגה אחת ברעננה שטרם המלחמה כבר שמה לה למטרה לחבר בין המגזרים השונים.

"דווקא בשנה כל כך מטלטלת חברתית שעברנו היה לנו חשוב להביא בשורה פוליטית והלוואי שתהדהד בכל הארץ" אמרו בזמן ההקמה מייסדי סיעת "יחד". וכמשה כן היא, "יחד" מאגדת אוכלוסיות שונות שבהן רעננה מתברכת. ניתן לראות חילוני לצד דתי לאומי וכן ייצוג לנשים, עולים וותיקים ואנשי עשייה שורשיים בעיר לצד עולים חדשים וצעירים. 

היכולת שלנו לחבר בין הפסיפס הישראלי הוא הכוח המניע של המפלגה ואנו חברנו יחד ליצור כוח משמעותי שיצליח להביא הישגים לציבור הבוחרים בתחומים הבוערים כגון: חינוך קליטה ותרבות מותאמת לכלל האוכלוסיות השונות בעיר. 

עו"ד אלי אלוש משנה לראש העיר: "כשחברנו יחד להקים את סיעת "יחד" עמדו לנגד עיניי בעלי העסקים בעיר שעברו תקופה מאתגרת כלכלית בשנים האחרונות שהגיע לשיא בזמן מגפת הקורונה. כמי שזכה להיות שם בשבילם וללוות את בעלי העסקים ודלתי בעירייה תמיד הייתה פתוחה בעבורם אני יודע כמה הקשר האישי והמקצועי הוא נדבך חשוב וקריטי בעבודת חבר המועצה. רעננה זה העסק שלי זו לא סיסמת בחירות עבורי אלא דרך חיים. אין מאושר ממני כאיש ציבור לראות את השגשוג של העסקים זה חלק מהחוסן החברתי כלכלי שאנו צריכים כל כך ובפרט בתקופת המלחמה". 

יורם סילברמן: "באתי מעולם ההתנדבותי קהילתי. אני זוכה לעמוד בראש קהילה ותיקה בעיר "משכן מיכאל" ובכך אני נמצא תמיד עם צרכי הקהילה. אני רואה כמה חשוב נבחר ציבור "שבא מלמטה" המכיר את הצרכים האמיתיים. בחודשי המלחמה זכינו לעמוד בחזית האזרחית בעיר וליוונו משפחות אבלות בנוסף דאגנו למערך המילואים דווקא בפעילות שבאה מהשטח כי אין תחליף לקשר האישי של נציגי הקהילה. 

אני וחבריי לסיעת יחד נמשיך לדאוג לכלל הקהילות השונות ללא משוא פנים מתוך שליחות וביחד נעשה ונצליח בעזרת ה' למען רעננה. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן