חדשות רעננה

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית גאה להציג את העובדים המצטיינים לשנת 2022

כמדי שנה ועדת המצוינות של המרכז הרפואי בחרה מבין כלל העובדים המועמדים את הראויים ביותר לקבלת פרס מנכ"ל כללית ופרסי מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.

העובדים המצטיינים. נראים מימין לשמאל: ד"ר ג'סטין רז, איציק שאול, עדינה שריד, ד"ר נדיה חוטייט. קרדיט לצילום: דוברות המרכז.

פרס מנכ"ל כללית:
איציק שאול – אחראי שינוע
פרס מנהל המרכז הרפואי:
ד"ר ג'סטין רז – סגנית פיזיותרפיסטית אחראית
עדינה שריד- מרפאה בעיסוק ומרכזת תחום בכירה
ד"ר נדיה חוטייט – רופאה מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום

כמדי שנה ועדת המצוינות של המרכז הרפואי בחרה מבין כלל העובדים המועמדים את הראויים ביותר לקבלת פרס מנכ"ל כללית ופרסי מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.
שרי רוזנברג, מנהלת משאבי אנוש, מציינת: "ארבעה מצטיינים נבחרו מבין 25 מועמדים איכותיים וטובים, שהומלצו על ידי עמיתיהם ומנהליהם ונידונו בוועדה. הבחירה הייתה קשה במיוחד מאחר וכל המועמדים הינם דוגמה ומופת למצוינות. אני מבקשת להביע את הערכתי לכלל המועמדים על ביצוע תפקידם במסירות יוצאת דופן ועל תרומתם הרבה להצלחתו של המרכז הרפואי".
ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מציין: "הפרסים ניתנו לעובדים שבלטו בתפקודם באופן מיוחד מתוך מטרה להכיר ולהוקיר על עשייתם. אני מודה אישית לכל אחת ואחד מהעובדים וגאה לעמוד בראש צוות מסור ונפלא שכזה".
ואלה הזוכים בפרס "העובד המצטיין" לשנת 2022:
זוכה פרס מנכ"ל כללית
איציק שאול – אחראי שינוע, עובד בלוינשטיין ובכללית 7 שנים.
בשנת 2015 החל איציק את עבודתו כאחראי השינוע ומנהל מוקד סניטרים ומיד החל ליזום ולפתח מוקד שינוע תפעולי רב תכליתי לרווחת הצוות והמטופלים. כיום מונה המוקד 17 עובדים ו – 12 בנות שירות לאומי. המוקד נותן מענה ל – 15 נקודות שינוע מטופלים ומבצע כ – 1200 שינועים ביום ובנוסף מסייע באולמות הטיפולים של הפיזיותרפיה, בחדר הכושר, בבריכה הטיפולית ועוד. איציק עובד חרוץ ומסור, יוצר אווירת שיתוף פעולה בין כל היחידות בסבר פנים יפות ונענה לכל משימה בצורה הטובה ביותר.
זוכי פרס מנהל המרכז הרפואי:
ד"ר ג'סטין רז – סגנית פיזיותרפיסטית אחראית, עובדת בלוינשטיין ובכללית 24 שנה.
ג'סטין היא יזמית בנשמתה ומרבה ליזום רעיונות ולהוציא אותם מהתאוריה אל הפועל בתחומי עשייה רבים של הפיזיותרפיה במרכז הרפואי. היא פועלת כל העת על מנת לייעל, לפתח ולהנגיש את טיפולי הפיזיותרפיה למטופלי לוינשטיין ומובילה מזה מספר שנים קבוצת עבודה שנקראת "חשיבה מחוץ לקופסא", שיוזמת ומיישמת חידושים בתחום. בנוסף היא חברה בוועדת נהלים של המרכז הרפואי ואחראית על הכנסת הנחיות חדשות בתחום הפיזיותרפיה. בנוסף, ג'סטין נבחרה לרכז את תחום האיכות והרשומה הרפואית הממוחשבת של הפיזיותרפיה בלוינשטיין.
עדינה שריד, מרפאה בעיסוק ומרכזת תחום בכירה, עובדת בלוינשטיין ובכללית 22 שנה.
עדינה מוערכת מאוד הן על ידי המטופלים שלה והן על ידי הצוות אותו היא מדריכה במסגרת מרפאת הנהיגה. עדינה הקימה את מרפאת הנהיגה בלוינשטיין ומאז ממשיכה לפתח את השירות באופן מקצועי, זמין, מדויק ורגיש. היא נחשבת פורצת דרך ומוכרת כמקדמת התחום גם מחוץ לגבולות המרכז הרפואי והכללית ומעבירה הרצאות בנושא הערכת נהיגה, באופן יזום וקבוע למטופלים, משפחות, סטודנטים ואנשי צוות.
ד"ר נדיה חוטייט – רופאה מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום
ד"ר חטייט מקצועית וזמינה תמיד, מבצעת בצורה מושלמת את העבודה הקלינית ומשקיעה שעות רבות בלמידה והעמקה מעבר לנדרש. על אף הפער השפתי המשמעותי כעולה חדשה וחוסר ההיכרות עם תרבות העבודה בישראל, היא הצליחה לגשר באופן משמעותי על הלמידה. היא מתייחסת לכל מטופל ובן משפחה בכבוד ובסבר פנים יפות, תמיד בצורה נעימה ועניינית. ד"ר חוטייט עובדת בשיתוף פעולה עם הצוותים הרב-מקצועיים ומקבלת כל פנייה או בקשה ברוח טובה ובחיוך. היא עוזרת למתמחים האחרים ומפגינה "ראש גדול" הרבה מעבר לדרישות התפקיד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן