חדשות רעננה

העדלאידע של רעננה חוזרת ובגדול

4 שנים עברו מהעדלאידע האחרונה של רעננה. ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "אני מודה לצוותי העירייה שבמקצועיותם ובמסירותם עמלים על חגיגות הפורים, לקראת חג שמח וחגיגי בעיר".  נטלי וולף מנהלת מחלקת תרבות: "הכנו מופע מושקע שכל ילדי רעננה עמלו עליו"

יובל המבולבל

הכנו מופע מושקע שכל ילדי רעננה עמלו עליו"

פורים הוא החג האהוב עליי מאז שאני ילדה. החג הזה, שמאפשר לך להפוך למישהו אחר ולהשתטות, תמיד קסם לי. התחפושת הראשונה שלי הייתה מלכת אסתר ואחריה הגיעו תחפושות מקוריות ומצחיקות. יותר כיף להכין לבד, זה מפתח את היצירתיות והדמיון, ולכן שמחתי לשמוע שגם ברעננה מאמינים בעשה זאת בעצמך. כך בפורים הקרוב יחגגו בעיר עם שלל תחפושות מסורתיות, להקות מחול וקבוצות ספורט עירוניות לצד מיצגי ענק.

תהלוכת העדלאידע המסורתית תתקיים בעיר ביום א' 5.3.23 החל מהשעה 16:00. התהלוכה תתקיים לאורך רחוב אחוזה בעיר מצומת אחוזה/לוי אשכול ועד צומת אחוזה/בן גוריון, ובסיומה מופע אמן הילדים יובל המבולבל, בחניון היובל.

התהלוכה הססגונית, ששמה הולך לפניה בארץ כולה, תתקיים במעמד ראש העירייה, חיים ברוידא שיפתיע עם תחפושת ייחודית (יש למה לחכות), ובהשתתפות רקדנים, נגנים, חברי המרכזים קהילתיים ורוכבי אופניים ממועדון בכל אופן. התהלוכה תתקיים לאורך רחוב אחוזה מלוי אשכול ועד בן גוריון, ותיחתם במופע של אומן הילדים האהוב יובל המבולבל, שיתקיים בחניון היובל.

נטלי וולף, מנהלת מחלקת תרבות בעיריית רעננה: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת קיומה של העדלאידע. בשנים האחרונות היא לא התקיימה בשל הקורונה. בשנה שעברה היא בוטלה בשל תנאי מזג האוויר. הייחוד של האירוע שלנו הוא שאנחנו שומרים על המסורת בקונספט קרנבל. החלטנו לתת את הבמה לידי העיר. באירוע ישתתפו מעל ל-1000 צועדים מתוכם תלמידי בית ספר, תלמידים מתחומי המחול, שירה, ספורט, אומנות ועוד. במהלך העדלאידע יוצגו 70 מיצגים חלקם מיצגי ענק ביניהם דרקונים, תמנונים וחיילי בדיל. רחוב אחוזה יהפוך למקושט וססגוני". 

למה יתחפש ראש העיר?

"ראש העיר חיים ברוידא יוביל את התהלוכה. הוא ינהג ברכב אספנות וכדי לדעת למה הוא יתחפש נאלץ להמתין – זו הפתעה".

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "חג פורים, חג המשמח לבב אנוש, יתקיים בעיר במלוא החגיגות והשמחה, עם שלל אירועים, פעילויות, מופעים וסדנאות, ובראשם תהלוכת העדלאידע הססגונית ששמה הולך לפניה בכל שנה. אני מזמין את תושבי העיר ליהנות ממנהגי החג, ולהצטרף אלינו לתהלוכת העדלאידע, ולכל אירועי פורים, עליהם שקדנו במלוא המאמצים והיצירתיות, ומתוך חשיבה על כלל קהלי היעד, בכל הגילאים ומכל פלחי האוכלוסייה. אני מודה לצוותי העירייה מהאגפים השונים, שבמקצועיותם ובמסירותם עמלים על חגיגות הפורים, ולכל העושים במלאכה לקראת חג שמח וחגיגי בעיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן