חדשות רעננה

הרכבת עומדת

רכבת ישראל הודיעה על סגירה מיידית של תחנות הרכבת רעננה דרום והוד השרון סוקולוב מחשש לבטיחות התחנות, ראש העיר רעננה, חיים ברוידא:
״ההודעה של משרד התחבורה על סגירת פעילות הרכבת באופן מיידי וללא כל הודעה מוקדמת עד להודעה חדשה היא לא פחות משערורייה.

הודעה מפתיעה של רכבת ישראל על השבתת תחנת סוקולוב עקב בעיות בטיחות במבנה התחנה. שינויים בתנועת הרכבות בתחנות הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום ופ"ת סגולה

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא,:
״ההודעה של משרד התחבורה על סגירת פעילות הרכבת בתחנת רעננה דרום ובתחנות נוספות באיזור השרון באופן מיידי וללא כל הודעה מוקדמת עד להודעה חדשה היא לא פחות משערורייה. הדבר משבש משמעותית את סדר יומם של התושבים וראוי היה שרכבת ישראל ומשרד התחבורה היו מעדכנים מראש את העירייה ואת התושבים בכדי לתת זמן להיערך כראוי. אני רואה חשיבות רבה בשימוש באמצעי תחבורה ציבורית, ומקרים מסוג זה מערערים את האמון והיכולת לסמוך על הפעילות התקינה של רכבת ישראל, וזאת לאחר שנים של תפקוד לקוי באיזורנו. אני קורא לשרת התחבורה לחקור לעומק את הנושא, על מנת שמחדלים מסוג זה לא יקרו שנית״

רכבת ישראל תפעיל היסעים חינמיים בתחנות בהן השירות נפגע במהלך ביצוע עבודות תשתית מתוכננות בתחנות כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב (הפעילות כבר כעשרים שנה) התגלה צורך בחיזוק מספר מוקדים הנדסיים בתקרת התחנות. החיזוקים בתחנות מצריכים שינויים בתנועת הרכבות באיזור השרון עקב מעבר להפעלת תנועת הרכבות על מסילה בודדת במקום שתיים, עד לסיום עבודות החיזוק אשר תחלנה בשבועות הקרובים. ברכבת ביצעו מיפוי של תחנות זהות מבחינה הנדסית ובמסגרתו נבדקו שתי תחנות נוספות (ת"א אוניברסיטה וראשל"צ הראשונים) אשר נמצאו תקינות.

בשל זאת יחולו החל מיום רביעי 26.1.22 ועד להודעה חדשה, השינויים הבאים בתנועת הרכבות באיזור:
תחנות הוד השרון סוקולוב ורעננה דרום – תיסגרנה זמנית לשירות ומהן יופעלו לרשות הנוסעים היסעים חינמיים בשיטת מלא וסע ובהתאם לביקוש אל תחנות רעננה מערב, כפ"ס נורדאו.
– לרשות הנוסעים עומדים מגוון קווי אוטובוס ישירים לתל אביב והמרכז. לפרטים נוספים *8787 או באפליקציות התחבורה הציבורית ואתר משרד התחבורה.

מרעננה לתל אביב – 501. 567. 149. 47.
מהוד השרון לתל אביב – 249. 565.

רכבות לכיוון הרצליה תעצורנה בתחנה בהתאם ללו"ז.

עם הקיטון בתחלואת עובדי הרכבת וחידוש השירות הסדיר תחודש תנועת הרכבות מהתחנה לכיוון ת"א בתדירות של שתי רכבות בשעה ותדירות הרכבות לכיוון הרצליה תעלה לארבע בשעה.

לא יחול שינוי בתנועת הרכבות בתחנה בימי שישי ומוצ"ש וזו תופעל בהתאם ללו"ז.

תחנות הרצליה, רעננה מערב, כפ"ס, ראש העין צפון, פ"ת, בני ברק – יחולו שינויים קלים בזמני יציאת הרכבות ורציפיהן ולנוסעים מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט, ביישומון, או במוקד השירות הטלפוני *5770.

תבוטל עד להודעה חדשה רכבת מספר 347 היוצאת מידי יום ראשון-חמישי מתחנת הרצליה בשעה 21:11 ומסיים נסיעתה בתחנת ת"א ההגנה בשעה 22:00.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן