חדשות רעננה

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה – התרבות חוזרת לנצח

החל מחודש דצמבר המשכן  למוסיקה ואומנויות חוזר לפעילות רגילה-זמן להפוגה ולהתרוממות מצב הרוח אנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהגיע למופעים לילדים ולמבוגרים

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה
שקטק במשכן למוסיקה ואומנויות

ימים קשים עוברים על מדינת ישראל , העצב הכאב הדאגה עוטפים את כולנו ובשל המצב הבטחוני נדחו מספר מופעים משכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. כעת, החל מחודש דצמבר המשכן חוזר לפעילות רגילה-זמן להפוגה ולהתרוממות מצב הרוח אנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהגיע למופעים לילדים ולמבוגרים.

אירועי החודש:

שבת בבוקר 9/12 בשעה 10:00  חנוכה

ענן על מקל " מופע שמח וקצבי על תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמליה, שיריה המרגשים של סופרת הילדים האהובה רינת הופר ממריאים על כנף לחנים סוחפים ומאירי פנים ,עם דידי שחר עם ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן וטל בלכרוביץ.

11/12 יום שני בשעה 16:30 ובשעה 17:30 

חנוכה

גולי והגיטרה ששרה – פעילות מוזיקאלית חווייתית להורים וילדים בגילאי 2-4

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה " ענן על מקל "
" ענן על מקל "

18/12 יום שלישי  בשעה 17:00

"הפיל שרצה להיות הכי" 

תיאטרון סיפור לגילאי  2-4 ,על פיל שרצה להיות צבעוני ולא אפור כמו שאר הפילים.

 

23/12 מוצ"ש בשעה 20:30

ערב זמר עם האחים אסנר "מציינים 90 שנה"

שמחים לחזור, שמחים להיפגש בערב שהוא ברוח התקופה הלא פשוטה אך יחד עם זאת ה"ביחד" ינצח נשיר שירים מהלב אל הנשמה ונציין 90 לכמה מגדולי התרבות הישראלית בהשתתפות : דקלה הדר, תמר שם אור וחן כהן

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה רוני קובן מארח את יגאל גואטה

25/12  יום שני בשעה 17:30

"הכל עם הקול"-

להקת שקטק-מופע מוזיקאלי קצבי לילדים מופע מולטימדיה מרתק שבוחן את ההשפעה של עולם הסאונד והמוסיקה על חיינו. במופע קטעי וידאו, קטעי תנועה ופנטומימה והמון צלילים, אפקטים של סאונד ואביזרים ליצירת קצב וצליל. הרקדנים עצמם משמשים ככלי מוסיקלי ללוות את תנועתם בקטעי תיפוף גוף ומקלות, בשילוב סטפס, היפ הופ וברייקדאנס.

28/12 יום חמישי בשעה 21:00

רוני קובן מארח את יגאל גואטה

רוני קובן מארח משפיענים בחברה הישראלית והפעם: יגאל גואטה. קובן, עיתונאי, במאי, תסריטאי, מחזאי, שדרן רדיו, שחקן ומנחה טלוויזיה ישראלי ,שהחל את דרכו בגלי צה"ל , דרך המערכת של "עובדה" ובעל תוכנית קבועה בערוץ כאן 11- " פגישה אישית" יגאל גואטה -עיתונאי ואיש תקשורת ישראלי, פוליטיקאי בעברו. כיהן כחבר בכנסת העשרים מטעם מפלגת ש"ס, כחבר מועצת העיר בני ברק וכמזכ"ל תנועת ש"ס. הוא מגיש את התוכנית "האזרח גואטה" בכאן 11, ומגיש בכאן ב' מדי יום שישי תוכנית רדיו אישית ואת התוכנית "כאן הערב".

למופעים נוספים מוזמנים להתעדכן באתר האינטרנט של במשכן ww.mishkanraanana.com

המשכן למוסיקה ואומנויות רעננה האחים אסנר
האחים אסנר "מציינים 90 שנה" ערב זמר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן