חדשות רעננה

זוהר בדשא

מועדון כדורת דשא רעננה, חוגג 40 שנות פעילות , שב פעילות לאחר חודש בו היה מושבת. לרגל חידוש הפעילות, יצאנו לפגוש את קבוצת העיוורים שמספרים על הספורט ה"שווה"

כדורת דשא
זוהר בדשא מועדון כדורת הדשא ברעננה אין גבול ליכולת

בימים שבהם השגרה מופרת על ידי אזעקות טוב לראות את מי שבוחרים לשוב לשגרה שהם ולתת לעצמם הפוגה ממהדורות החדשות. אחרי שבמשך חודש נעדרו חברי מועדון הכדורת ברעננה המגרש האהוב עליהם הם החליטו לחזור למרות המצב – לעיסוק שכל כל חסר להם. היינו שם כדי לראות אותם חוזרים למה שהם מכנים שגרה מתגלגלת.

איציק ברנס, תושב הרצליה, שמשחק כדורת עיוורים מספר: "אני וחברי לא הגענו למועדון מספר שבועות בשל המלחמה. היום סוף סוף אנחנו יכולים לשוב ולשחק. חיכינו לרגע הזה – לשוב ולגלגל כדורים על הדשא".

ברנס, הצטרף למועדון הכדורת דשא לעיוורים ברמת גן ועבר לשחק ברעננה בשנת 1995. לדבריו, המגבלה של עיוורונו לא מהווה בעיה. יש לו ולחבריו למועדון מאמנת שמכוונת אותו, מתארת לו את המסלול ואת עמדת היריב. "יצא לי לשחק במספר ענפי ספורט בניהם ריצה, אופניים וסוסים. כבר בפעם הראשונה ששיחקתי כדורת – ידעתי שזה המשחק וענף הספורט שהכי אהוב עליי".

גדי וינר, קפטן הקבוצה: "לאחרונה מלאו למועדון שלנו 40 שנה. לפני 20 שנה צרפנו אלינו קבוצה של עיוורים שלכל שחקן עיוור הצמדנו שחקן רואה. השחקנים מגיעים למועדון בכל יום ראשון והמשחק מהווה עבורם הנאה ויציאה מהבית. מדובר במשחק שבו אין מוגבלות וכולם יכולים להיות שווים. קיימות בארץ קבוצות נוספות של כדורת דשא עיוורים שיוצאות לתחרויות בינלאומיות. רק לאחרונה זכינו ב-3 מדליות".

כדורת דשא רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן