חדשות רעננה

חברה קדישא רעננה הכשירה חלקה מיוחדת לחללי המלחמה

הטרגדיה הלאומית דרשה פתרונות מיוחדים, חברה קדישא רעננה נענתה לבקשתו של ראש העיר והכשירה חלקה מיוחדת לאזרחים בני רעננה שנרצחו במלחמה

חלקה מיוחדת לקרבנות המלחמה בכפר נחמן
זמנים מיוחדים דורשים פתרונות מיוחדים, הטרגדיה הלאומית גבתה קורבנות רבים מכל הארץ, על פי החוק קבורת הנפטרים מתבצעת בכתובת בה הם רשומים. מי שכתובתו אינה רשומה בתעודת הזהות – רעננה – אינו זכאי להיקבר בעיר, אלא רק אם ירכוש לעצמו חלקת קבר בתשלום מלא.
בעקבות פניות של תושבי העיר המתבוססים בטרגדיה, לאפשר בכל זאת את הקבורה של יקירם באדמת רעננה, ומבלי להידרש תמורת ההליך להוצאות כספיות כבדות, פנה ראש העיר חיים ברוידא לחברה קדישא ברעננה בבקשה להחריג את הארוע.
 
הנהלת חברה קדישא, בראשות היו"ר מאיר קצין, ומנכ"ל חברה קדישה ינון טאירי נענו לבקשה והוכשרה חלקה מיוחדת לקבורת הרוגי המלחמה האזרחיים החלקה שתוכשר  תהייה נגישה, גובלת עם שביל ראשי ועם סיממן לזכרם של בנינו ובנותינו, לרבות היענות לקבורה של חללים בסמיכות לקברי בני משפחה.
 
חיים ברוידא: "בחייהם ובמותם לא נפרדו, מבקש להודות לחברה קדישא ברעננה, על שנענתה לבקשתי והכשירה חלקה מיוחדת ובמיקום מרכזי בבית העלמין בכפר נחמן, בה יטמנו זה לצד זה החללים האזרחיים, בני ובעלי זיקה לרעננה, שנרצחו בדם קר בדרום הארץ. יהי זכרם ברוך."
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן