חדשות רעננה

חגיגת בחירות במטרוווסט

הפנינג בחירות בתיכון מטרו ווסט, עמית סגל הנחה הפוליטיקאים ניסו לשכנע והתוצאה יאיר לפיד ראש הממשלה, שוויון בין הליכוד ליש עתיד

המטרו הכריע יאיר לפיד ראש הממשלה

תלמידי מטרווסט הכריעו, יאיר לפיד ראש הממשלה הבא.

מאות תלמידי מטרווסט משכבות יא' יב' השתתפו בפאנל בחירות שנערך בבית הספר. אמנון בר נתן מנהל תיכון מטרווסט מסר: "מטרת הפאנל הייתה להפגיש את התלמידים מקרוב עם אוירת אולפן הטלוויזיה ולאפשר להם לשאול שאלות ובכך לחזק את מעורבותם בשיח הפוליטי. התלמידים נחשפו לדיעות שונות, כאשר כול חברי הכנסת ענו איש איש בזמן שהוקצב לו באופן ממוקד ועניני על השאלות שהוצגו בפניהם על ידי עמית סגל והתלמידים. התלמידים התנהגו למופת וגילו מעורבות רבה בכול השיח."

בפאנל בחירות שנערך בתיכון מטרווסט בו השתתפו חברי הכנסת מיכל בן ארי "יש עתיד" , גלית דיסטל אטבריאן "הליכוד" , מיכל רוזין "מרצ" , רם שפע "העבודה" , מתן כהנא "המחנה הממלכתי" , שמחה רוטמן "הציונות הדתית".

את הפאנל הנחה העיתונאי עמית סגל אשר הציג את המשתתפים שאל שאלות , תלמידי בית הספר שאלו גם הם שאלות ועודדו את המפלגה בה הם תומכים. אווירה בבית הספר הייתה שמחה התלמידים גילו עניין רב בפאנל ובסיומו ניגשו להצביע.

ולתוצאות…

במקום הראשון זכתה מפלגת "יש עתיד" עם 35 מנדטים

במקום השני זכתה מפלגת "הליכוד" עם 34 מנדטים

במקום השלישי זכתה מפלגת "המחנה הממלכתי" עם 18 מנדטים

במקום הרביעי זכתה מפלגת "העבודה" עם 15 מנדטים

במקום החמישי זכתה מפלגת "מרצ" עם 13 מנדטים

במקום השישי זכתה מפלגת "הציונות הדתית" עם 5 מנדטים

בהנחה שתלמידי מטרווסט היו מכריעים יאיר לפיד היה יכול לישון בשקט כי בחירתו הובטחה , אבל את התוצאות יקבעו אזרחי ישראל בקלפי בעוד חודש.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן