חדשות רעננה

חופש ההפגנה הוא לא חופש ההטרדה

הישג לראש עיריית רעננה חיים ברוידא במאבק על שמירה על הסדר הציבורי, אחרי אירועי השבועות האחרונים בהם סבלו תושבים יוגבלו ההפגנות ל 3 ימים בשבוע ולא יאוחר מ 9 וחצי בערב

" המשטרה פרסמה הערב מתווה חדש המצמצם את ההפגנות ליד ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. אני רואה בכך, הישג ראשון ומשמעותי, במאבק המתמשך למנוע סבל וטירדה מתושבים המתגוררים באזור.

המתווה החדש, הוא תולדה של שיח שקיימנו בשבוע שעבר עם הקצונה הבכירה של המשטרה, בראשות מפקד המחוז ניצב משה ברקת. בפגישה העליתי את הדרישה לגיבוש מתווה מידתי לקיום ההפגנות באיזור בית ראש הממשלה.

המתווה החדש יגביל את ההפגנות לשלוש פעמים בשבוע. פעמיים בימי חול ופעם שלישית ביום שישי או לחילופין במוצאי שבת. בנוסף, יוטלו מגבלות על רעש חריג לאחר השעה 9 וחצי בערב, ותהייה בקרה משטרתית.

חוזר ומדגיש, זכות ההפגנה והמחאה עומדת לכל אחד. אך מה שהתרחש בשבועיים האחרונים ברעננה, חצה גבולות, ופגע בתושבי שכונה שלווה.

תודה למשטרה על ההבנה וההחלטה לקבוע איזונים ונהלים חדשים באזור. כראש העיר אמשיך לדבוק בזכות תושבי רעננה לבטחון ולסדר ציבורי. כמובן נמשיך בעירייה ונעקוב מקרוב אחר ההתפתחיות בשטח, כדי למנוע כל פגיעה באיכות החיים של תושבי העיר."

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן