חדשות רעננה

כדורת דשא בדרך לאולימפיאדה בבריסבן 2032

הישגים למועדון כדורת דשא רעננה. קבוצת הגברים של המועדון, ניצחה השבוע בגמר טורניר סיום העונה של ליגת כדורת הדשא. קבוצת הנשים סיימה במקום השני, מועדון הכדורת מזמין את תושבי השרון להתנסות בכדורת דשא

הישג למועדון כדורת דשא רעננה

הטורניר נמשך מספר שבועות בהשתתפות כל מועדוני כדורת הדשא בארץ, שיאו של הטורניר התקיים השבוע במגרש כדורת הדשא ברמת גן  כאשר לגמר עלו שתי קבוצות גברים ממועדון כדורת הדשא ברעננה ששיחקו אחת מול השניה .קבוצת הנשים של המועדון זכו בתחרות במקום השני.

הפרט הפיקנטי בתחרות היה בתחרות המשפחתית  כאשר באחת  הקבוצות שיחק גורדון סילברשטיין ובקבוצה השניה בנו קולין סילברשטיין. נשיא מועדון כדורת דשא רעננה  קולין מירזוף  העניק את הגביע לזוכים.

מועדון כדורת הדשא ברעננה הוקם בסוף שנות ה 70 על ידי תושבי רעננה עולים מדרום אפריקה, המועדון הוא בית לקהילת כדורת דשא המקומית, חברי המועדון מגיעים מכל אזור השרון. המועדון  פעיל במשך כל השבוע ומרחיב את מעגל החברים, בחודש הקרוב יערוך המועדון מפגשי חשיפה בפארקים העירוניים  המפגש הראשון יערך בפארק רעננה ב 29.8.

לפי תכניות המארגנים באולימפידה שתתקיים בבריסבן אוסטרליה בשנת 2032 תכנס כדורת הדשא למשחקים האולימפיים מה שפותח את הדלת לבניית עתודה של שחקנים לקראת האולימפיאדה

מימין אלן סייטוביץ ראש הקבוצה. גורדון סילברשטיין שלום בן עמי וקולי מירזוף נשיא המועדון וסלווין הר
אלן סייטוביץ בתנוחת זריקה מושלמת

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן