חדשות רעננה

כדורת דשא זה לא באולינג "חפשו אותנו בפארקים"

מועדון כדורת דשא רעננה חוגג 40 שנה להקמתו ומצרף שחקנים חדשים. מעוניינים לחוות ספורט מהנה שמתאים לכל גיל? מוזמנים לאימון ניסיון  לפרטים.  בחודש ספטמבר יערכו מפגשים פתוחים לקהל בפרקים ברעננה

רוצים לזכות בפרסים ענו על השאלה שמופיעה בסוף הכתבה ותזכו בפרס כולם זוכים

כדורת דשא אפשר להתחיל בכל גיל

מועדון הכדורת העתיק ביותר הידוע באנגליה הוא המועדון בסאות'המפטון שפעל החל משנת 1299.  בתחילה לא היה זה ספורט של כולם.  המלך הנרי השמיני, שחקן כדורת בעצמו, אסר על משחק ספורט זה בשנת 1511 בקרב המעמדות הנמוכים.  הוא גם הטיל אגרת תשלום של 100 לירות על כל מועדון כדורת פרטי, כדי להבטיח שרק העשירים ישחקו. הסיבה העיקרית לאיסור זה, וגם לאסורים דומים של משחקי ספורט אחרים הייתה שהאנשים בעלי הכושר הגופני היו אמורים להתאמן בתורת הקשתות.  הצהרת המלך ציינה שיצרני הקשתות והחצים אינם פרודוקטיביים, כי הם "מבזבזים" את זמנם במשחק הכדורת.  כל האיסורים האלה הביאו לדעיכה של ענפי ספורט באנגליה, אבל בסקוטלנד הספורט פרח. בשנות ה-40 של המאה ה-19 פיתחו הסקוטים חוקים סטנדרטיים של הכדורת,אשר השתנו מעט מאוד מאז.  רק בשנת 1903 נוסדה התאחדות הכדורת האנגלית, ומאז הוסדרו חוקי הכדורת עד לצורתם היום.

מועדון כדורת הדשא ברעננה חוגג השנה ארבעים שנים להווסדו, ומזמין את תושבי השרון להצטרף למועדון, המשחק מתאים לכל גיל מגיל נוער ועד הגיל השלישי ואינו דורש ידע מוקדם או כושר גופני מיוחד, לכבוד חגיגות ה 40 מזמין המועדון את תושבי השרון להתנסות באימון אישי חינם. לתאום אימון אישי ניתן ליצור קשר עם גדי וינר 058-4009767   או להגיע למפגשים הפתוחים שיערכו בפארקים ברעננה במהלך חודש ספטמבר:

חפשו אותנו בפארקים" הפעילות תתקיים במקביל ב 3 פארקים. פארק רעננה, פארק אורי גורדון, ספורטק נוה זמר. 

יום חמישי 02/09/21 שעה 17:00

יום חמישי 09/09/21 שעה 17:00

יום חמישי 23/09/21 שעה 17:00

השאלה השבועית: מתי התחיל לפעול מועדון הכדורת הראשון?

כל תשובה זוכה בפרס תשובות לשלוח בווטסאפ 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן