חדשות רעננה

לא רק בית קפה, לא רק מסעדה – הקולינריה חוזרת לאחוזה

אחרי תקופת הכנות ממושכת ומלאת אתגרים, נפתח קפה-מסעדה חדש ברעננה: LALALA – קפה-מסעדה איטלקי משפחתי וחמים

LALALA הוא מקום בילוי חדש ושונה, בוקר צהריים ערב, מתי שתבואו מעדנייה, מאפים טריים, כריכים משובחים וקפה לישיבה במקום או לאיסוף החל משעות הבוקר המוקדמות, ארוחות בוקר מגוונות בתחילת היום, והחל משעות הצהריים יינות, קוקטיילים ומטבח איטלקי עם פרשנות מקומית.

את התפריט של LALALA בנה השף אייל פרץ (נייצ'ר בויז) יחד עם שף המסעדה, אסף ארביב, בניסיון לתת אינטרפרטציה אישית ומקומית למטבח האיטלקי. 

מעבר למאפים טריים וכריכים כמו מקושקשת כמהין, קשקבל צ'ילי פיקנטי וכריך זוקיני-לאבנה, ארוחות הבוקר של LALALA יכללו מנות כמו שקשוקה עם קרעי פסטה, פריטטה איטלקית ועוד.

LALALA נותנת פתרון מיוחד גם לילדים, מנות מיוחדות ומפתיעות לקטנים ואפילו קוקטיילים עם סוכריות גומי והפתעות: ג'וניור – בטעמים טרופיים על-בסיס מונין מנגו, פסיפלורה ומיץ אננס, וקוקטייל בובי – טעמים חמצמצים של תפוז, חמוציות ומונין אפרסק, ועוד.

אהבתם את המנות? נדלקתם על היין או הגבינה מהסלט? LALALA תציע לרכישה הביתה מגוון של מוצרי מעדנייה ומזווה, לחמים וממרחים, מתוך התפריט ולא רק: קמחים, פסטות, יינות, מבחר שמנים וגבינות.

על עיצוב המסעדה הופקדו האדריכלים מרקו ואירית מסטודיו STUDIO I'M, שבין עבודותיהם הבולטות מסעדות כמו Pop and Pope, סארפינה ועוד. 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן