חדשות רעננה

מתכוננים לסוכות? לעמיר בעיר יש פתרונות שימנעו הגעה של אורחים לא קרואים

חג סוכות בפתח וכולנו מצפים בקוצר רוח לחג ולזמן המשפחתי יחד בסוכה, אבל שלל מזיקים וחרקים בסביבת הסוכה יכולים לפגום בהנאה מהחג. לעמיר בעיר רעננה יש את כל הפתרונות שיסייעו לכם ויאפשרו לכם ליהנות מישיבה בסוכה

עמיר בעיר

חרקים ומזיקים בסביבת הסוכה אינם גזירת גורל

חג סוכות הוא אחד החגים היותר משפחתיים ומהנים שיש בלוח השנה העברי, והישיבה בסוכה והלינה תחת כיפת השמיים יכולות להיות חוויה נעימה וכייפית. זמן איכות עם הילדים, קישוט הסוכה,ישיבה בסוכה באוויר הפתוח, אושפיזין, וארוחות מפנקות. 

יחד עם זאת, אורחים לא קרואים דוגמת נמלים, מקקים, זבובים ויתושים יכולים להוות מטרד ולפגום משמעותית בהנאה שלכם. חשוב שתדעו שלא מדובר בגזירת גורל, ושלכל אלה ישנם מבחר פתרונות. לשם כך, מומלץ להיערך ולטפל באזור הסוכה מראש.

מה ניתן לעשות על מנת למנוע הגעה של נמלים ומקקים לסוכה?

ישנם שפע של פתרונות שיאפשרו הרחקה של נמלים וג'וקים, ומומלץ להיערך לכך מבעוד מועד ולפזר חומרי הדברה באזור הסוכה ובקרבת פתחי ביוב הסמוכים אליה. ברשת החנויות "עמיר בעיר" תוכלו למצוא שלל פתרונות הכוללים חומרי הדברה וריסוס  לדוגמא: קילר –  מיועד להדברה בבית ולגינה – תיקנים חרקים וזוחלים אחרים  שאותם תוכלו לפזר באזור הסוכה, על מנת להבטיח שעד החג המזיקים יתפנו מהאזור.

איך ניתן להרחיק מעופפים מזיקים מאזור הסוכה?

יתושים וזבובים המתיישבים עליכם ועל האוכל יכולים להיות מטרד רציני ולעיתים אף מכאיב. על מנת שתוכלו ליהנות מארוחות החג ומישיבה והלינה בסוכה  ללא הפרעה, מומלץ לפזר באזור הסוכה אמצעים ללכידה והדברה של זבובים ויתושים. בחנויות של "עמיר בעיר" תמצאו מבחר רחב של מלכודות ייעודיות וחומרי הדברה שיאפשרו לכם להיפטר מזבובים ויתושים באזור הסוכה. 

מוצרים נבחרים ברשת עמיר בעיר

קילר: מיועד להדברה בבית ולגינה – תיקנים חרקים וזוחלים אחרים

ביו באג: לריסוס ישיר לקטילת נמלים על בסיס שמני צמחים טבעיים  

טופגרין: חומר גרגירי לקטילת נמלת האש ונמלים אחרות מיועד לגינה ולחצר

 מדבקות פטיון צהובות: ללכידת חרקים וזבובים 

די קי: מיועד לשימוש בחצר ובגינה  ריסוס והדברת יתושים זבובים פרעושים

יאטושטוס: מוצר גרגירי טבעי מוכן לשימוש 

נרות ציטרולנה:  להברחת יתושים 

יאתושטוס: תרסיס טבעי להדברת יתושים

לא בטוחים באילו אמצעים להשתמש? הכנסו לעמיר בעיר ברעננה התעשייה 9 רעננה מתחם סלע נדלן



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן