חדשות רעננה

מאור לרעננה

אלונה מאור (35) מרעננה, פעילה סביבתית ומספר 2 ברשימה של אילן כהן – חבר מועצת העיר רעננה ויו"ר סיעת ליכוד, מספרת על רצונה לתרום למען הקמת אגף לאיכות סביבה עצמאי מוניציפלי ולסייע לדורשי עזרה בסיוע בדיור מטעם עמידר

אלונה מאור, נשואה ואמא לשתי בנות .בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה. כרגע מסיימת הסמכה בטיפול משפחתי וזוגי. מתכוונת לפעול למען תושבי העיר בנושא הרווחה ולטיפוחה ושמירתה של רעננה נקייה וירוקה.

מה גרם לך להצטרף לאילן כהן?

"הכרתי את אילן לפני שלוש שנים בזמן שעזר לי ולחבריי בגינה הקהילתית פעמונים – להוציא מהכוח אל הפועל רעיונות לטובת התושבים. במשך תקופה ארוכה ניסינו לקדם פעילויות לילדים בשכונה ואילן היחיד שהרים את הכפפה וקידם אותנו אל המטרה. הבנתי שהוא איש של עשייה ומאז הכל היסטוריה".

מה את עושה למען העיר רעננה?

"הפכתי לראש הלשכה של אין כהן, בהתנדבות , בנוסף סגנית יו״ר מרחב השרון של ההסתדרות ומשנה לראש עיריית רעננה. אני עוסקת בפעילות ציבורית ענפה במגוון תפקידים בעלי אחריות – מסביב לשעון".

מדברים בחירות

מה הכי חשוב לך לקדם בעיר?

"כפעילה סביבתית, אני מתכוונת לקדם ולהקים אגף לאיכות סביבה עצמאי מוניציפלי. אומנם הדבר תלוי בגודל האוכלוסייה – אנחנו כבר ממש מתקרבים לשם. אני מאמינה שבגלל שאילן ממונה על אגף חזות העיר, ניתן יהיה לקדם סוגיות רבות דרך אגף זה. אני מאמינה שבקדנציה הבאה דברים יבשילו לכדי ביצוע. כמו כן, כחלק מההשכלה אותה רכשתי, נושא הרווחה בעיר הוא בדמי, ואנחנו עושים ימים כלילות כדי לתת מענה לכל תושב שמגיע לפתחנו".

מה למשל?

"אנחנו מסייעים לתושבים מות עמידר – נציגות עמידר נמצאת במשרדנו, ואנחנו מסייעים בקביעת פגישות אישיות במשרדי הרווחה הממשלתיים. הזמינות שלנו ומדיניות הדלת הפתוחה לתושבים בנושא זה ובכלל, היא חלק מהפעילות השוטפת שקידמנו בקדנציה הנוכחית. אני כאן כדי להמשיך ולהושיט יד לכל מי שחפץ, מדיניות של דלת פתוחה אינה עוד מוטו עבורי אלא התנהלות שבשגרה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן