חדשות רעננה

מהערוגה לפיצה

הנה הוא בא: הטרנד הרותח של farm to pizza, שמפגיש את עולם ה-fast food עם אג'נדת farm to table הדוגלת בגידול תוצרת חקלאית, נוחת לראשונה בישראל ב PAZZO PIZZA ברעננה

החל מאמצע חודש מאי, יושק בפיצרייה הרעננית "פאצו פיצה" תפריט ייחודי שכל כולו מקדש את התוצרת החקלאית מגינת הירק הסמוכה למקום, פרי שיתוף הפעולה בין הפיצרייה לעיריית רעננה. התפריט- בהובלתו של השף אריק דרחני (לשעבר "אונזה", "פיצה פופי")- מתבסס על היבול הפורה והעונתי מהגינה החקלאית עם ירקות כמו קישואים, תרד תורכי, פלפלים חרפרפים ועשבי תיבול כמו בזיליקום, אורגנו ורוזמרין. מעתה, לצד התפריט הקיים, תמצאו פיצות לוהטות המתבססות על אג'נדת ה- farm to table ומגישות לכם תוצרת חקלאית טרייה ורעננה בכל משולש.

דרחני, שתפישת העולם של farm to table קרובה לליבו, אימץ את הגינה הקהילתית הסמוכה למסעדה ובעזרת עיריית רעננה גייס את התושבים בשכונת נווה זמר הסמוכה לטיפול וטיפוח בירקות, עשבי התיבול והפירות.

לדבריו: "מאז שהתחלתי את צעדי הראשונים במטבח, אני דוגל בקולינריה מקומית, קיימות וחיבור קהילתי. מכאן נולד הרעיון של גינות עירוניות אורבניות המעודדות חשיבה עמוקה על חומרי גלם. בנוסף, אני וצוות המסעדה החלטנו לחזק את הקשר עם הקהילה על ידי סיורים בגינה החקלאית והרצאות בנושא קיימות וחקלאות עירונית הנותנים ערך מוסף גם ל"פאצו פיצה" וגם לתושבי השכונה. תפריט הפיצות החדש מסכם את כל אלו ומביא לא רק טעמים חדשים, רעננים וטריים לפיצה אלא גם מסב לי גאווה גדולה".

לדברי ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא: "המיזם עולה בקנה אחד עם העשייה הסביבתית הענפה הקיימת בעיר, כעיר ירוקה בת קיימא, ואנו שמחים לקדמו ולסייע במינופו, להעשרת התושבים וחיזוק ערכי הנתינה והקהילתיות".

הפיצות בתפריט החדש, שנעשות מבצק דק וקריספי הנאפות בטאבון מיוחד המיובא מאיטליה:

פיצה ארבע עונות חריפה אש – קרם עגבניות ופלפל שושקה, חלפיניו כבוש, פלפלים קלויים, אורגנו, מוצרלה ופטה (72 ₪)

פיצה פולנטה- קרם תירס, מיקס פטריות, שום קונפי, מוצרלה, פרמזן ושמן כמהין (72 ₪)

פיצה זוקיני- קרם פרמזן, קישואים צלויים, מוצרלה, ריקוטה, אורוגולה ובלסמי לבן (73 ₪)

רעננה פינת איסטנבול- רוטב עגבניות, תבשיל תרד תורכי, בצל מדורה, מוצרלה וגבינת פטה(68 ₪)

ירוק עמוק– קרם פרמזן, מוצרלה, פסטו, תרד, ריקוטה, גבינת פרמזן ובולגרית(73 ₪)

"פאצו פיצה"

כתובת: היצירה 5 רעננה

טלפון

 לאתר: 

https://www.instagram.com/pazzo.pizza.party/

https://www.facebook.com/pazzopizzaparty/

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן