חדשות רעננה

מי מתחזה למשטרת ישראל? הביטחון בשרות הבחירות

מי מתחזה למשטרת ישראל? הביטחון הפך לנושא המוביל בבחירות ברעננה, יש מי שמנצל את המצב לעורר בלבול בקרב הבוחרים, והאם יש קשר בין הודעת ה SMS  לפוסט הבחירות?

מי מתחזה למשטרת ישראל
מי מתחזה למשטרת ישראל?

מי מתחזה למשטרת ישראל? הודעת SMS שנשלחה בתפוצה עצומה לתושבי רעננה ביום שישי עוררה בלבול וכעס בקרב תושבי העיר.

משטרת ישראל פתחה בחקירה לבדיקת זהות שולח המסרון. המסרון נשלח לכאורה בשם משטרת רעננה ובו נקראים התושבים לתמוך בקריאה להקמת תחנת משטרה בעיר.

 "תושב\ת יקר\ה להלן דרישת תושבי רעננה להקמת תחנת המשטרה לעיר לאור המצב הביטחוני. נשמח להצטרפותך לקריאה הנ"ל", נכתב במסרון שנשלח מ"POLICRANA"

המסרון נשלח בלי לציין מספר טלפון של השולח, אך נשלח קישור לטופס גוגל פורם בו התבקשו העונים לציין פרטים אישיים. זוהי שיטה ידועה ומפוקפקת בעולם איסוף הנתונים. הנתונים שנאספים מוכנסים למאגרי מידע ונעשה בהם שימוש. 

מעבר לשגיאה בשם השולח לא סביר שהמשטרה תקרא לציבור להצטרף לעצומות שתומכות בעניינה, לכן סביר יותר שמדובר באדם או קבוצה בעלת אינטרס ללבות את האש, שגם כך נמצאת בשיאה.

בסמוך לשליחת המסרון העלה המועמד לראשות העיר אבי יוסף פוסט ברוח דומה בה עם תמונה של "משטרת רעננה" שהוא הגוף שלכאורה שלח את המסרון המתחזה. בפוסט קרא אבי יוסף  להקמת תחנת משטרה ברעננה. מה שהעלה ברשתות החברתיות את ההשערה כי המסרון נשלח מטעמו.  "אחד מהפתרונות לבעיית הביטחון ברעננה הוא הקמת תחנת משטרה. זה הכרחי, נדרש ועל זה נעמוד כשניקח את מושכות ההנהגה"

בשיחה עמו הוא מכחיש כל קשר למסרון שנשלח לתושבים המועמד לראשות העיר עורך הדין אבי יוסף: "אין לי מושג מי הפיץ את המסרון, זה לא קשור אליי".

מהמשטרה נמסר: "הנושא בחקירה".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מורן הגב

    לא החלטתי עדיין למי להצביע
    אבל וואלה- הוא צודק שצריך משטרה.

    אכפת לי אם הוא שלח את ההודעה?
    וואלה לא, לא נראה לי שעורך דין יעשה קטע כזה.
    אז מגניב שהוא שם

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן