חדשות רעננה

מי רעננה יעבירו לעיריית רעננה דיבידנד של כ-1.8 מיליון ש"ח

 דירקטוריון 'מי רעננה', החליט על העברה של דיבידנד בסך 1.8 מליון ש"ח לעיריית רעננה אדריכל אריה מאור, יו"ר דירקטוריון מי-רעננה":  דירקטוריון התאגיד  החליט  פה אחד להעניק את הדיבידנד בסך 1,800,000 ש"ח כאשר ראינו את היערכות ראש העיר במסגרת 'חרבות ברזל' ואת ההשקעה המרובה שהיא עושה

מי רעננה
מי רעננה יעבירו דיבידנד בסך 1.8 מיליון שח לעיריית רעננה

 דירקטוריון 'מי רעננה', החליט על העברה של דיבידנד בסך 1.8 מליון ש"ח לעיריית רעננה. בישיבה  בה סקרו הנוכחים את פעילות התאגיד. אישרו חברי הדירקטוריון, פה אחד, הענקת דיבידנד בהיקף של כ-1.8 מיליון ₪, לעיריית רעננה.

אדריכל אריה מאור, יו"ר דירקטוריון מי-רעננה":  דירקטוריון התאגיד  החליט  פה אחד להעניק את הדיבידנד בסך 1,800,000 ש"ח לעיריית רעננה.  כאשר ראינו את היערכות ראש העיר במסגרת 'חרבות ברזל' ואת ההשקעה המרובה שהיא עושה, נרתמו כל חברי הדירקטוריון על מנת להעביר את הדיבידנד בכדי לסייע לעירייה ולתושבי העיר בימים קשים אלו.

יצוין, כי בישיבתם הקודמת, קבעו חברי הדירקטוריון כי לא יועבר דיבידנד לעירייה, וכי הכספים יוסטו לשיפור תשתיות המים והביוב בעיר, וכן לפרויקטים נוספים. עם זאת, לאחר שהחלה מלחמת 'חרבות ברזל', ומפונים רבים הגיעו לעיר, החליט דירקטוריון 'מי רעננה' להעביר לעיריית רעננה כ-1.8 מיליון ש"ח, כדיבידנד. זאת לאור פעילות העירייה וההיערכות לקליטת מפונים ופעולות נוספות.

בשנת 2022 השקיע תאגיד 'מי רעננה' מעל ל-25 מיליון ש"ח בתשתיות ופרויקטים שונים. מתוכם, כ-13 מיליון ₪ לטובת השקעה בשיקום תשתיות מים וביוב; 2.5 מיליון ש"ח בפיתוח תשתיות חדשות, כולל פיתוח מכון השפכים ושדרוגו. כמו כן, סופקו במהלך 2022, מעל ל7.3 מיליון מ"ק לצרכנים השונים בעיר -תושבים, עסקים וחקלאות.

להצטרפות לעדכוני רעננה ניוז

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן