חדשות רעננה

מנות של תקווה, קרן רועי ממשיכה בנתינה

מנות של תקווה גם בפסח, בהמשך לחלוקת אלפי משלוחי מנות בפורים העניקה קרן רועי לא אחסר ארגזי מזון ותווי קניה לנזקקים במסגרת קמחא דפסחא

מנות של תקווה
משה חסן יו"ר קרן רועי לא אחסר

קרן רועי ממשיכה לתת, והפעם במסגרת פרויקט: מנות של תקוה. פרויקט "מנות של תקוה", התחיל בחג הפורים, במהלכו חילקה הקרן מאות משלוחי מנות לחיילים ברחבי הארץ וללוחמים בתוך עזה, על מנת להמתיק להם את החג.

לקראת חג הפסח הקרב, מתוך רצון לקיים את מצות "קמחא דפסחא", המשיכה הקרן כמיטב המסורת בפרויקט, ובסיועם של תלמידי תיכון אביב שארזו מוצרי מזון, חילקה הקרן למאות אנשים "מנות של תקוה" שיסייעו בידיהם לקבל את החג בלב שמח.

ראש העיר, מר חיים ברוידא, הגיע לברך כמידי שנה את אלו שנרתמו לעזרת הקרן ואמר: "זו רעננה שלנו במיטבה. ערב חג החרות, הענקתם לתושבי העיר שלנו את היכולת לחגוג את חג הפסח כהילכתו. התברכנו בכם.״

רוית גיא דרור יו״ר הנהגת ההורים בתיכון אביב אמרה: "קהילת אביב היקרה, אני גאה בכם על הרוח הטובה, על ההתגייסות בלב שמח למבצע כל כך חשוב".

 

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר " שיחזרו החטופים למשפחותיהם, שנזכה להמשיך ולסייע בלב שמח"

דביר סקעת מנכ"ל קרן רועי לא אחסר, איחל למתנדבים ולמקבלי החבילות, שיזכו כולם לשבת לשולחן הסדר המלא כל טוב, כאשר הלב שלנו במקום הנכון, השולחן מלא, ושאף כסא לא יהיה ריק.
״ שיחזרו החטופים למשפחותיהם, שנזכה להמשיך ולסייע בלב שמח, שנזכה לימים שקטים וטובים בארץ, וסיים במילות תפילה מתוך השיר:
"…אל תשכח את התקווה,
השיבני ואשובה
אל הארץ הטובה"

לתרומות  קמחא דפסחא
https://meshulam.co.il/s/b7a861fc-381b-6ab3-0273-5ac6f5ba5a86

מנות של תקווה
רוית גיא דרור יו"ר הנהגת הורים תיכון אביב

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן