חדשות רעננה

מנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ, התארח ברעננה, למפגש עם ראש העיר והנהלת העירייה

המנכ"ל, שהגיע בליווי בכירי משרדו, זכה לסקירה מקיפה אודות העשייה העירונית בדגש על ההתנהלות בחירום, ולאחריה ביקר במוקד העירוני ובמשרדי חברת אינפיניטי בעיר

מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ עם ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, במהלך הביקור בעיר.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, אירח היום בלשכתו את מנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ, אשר ביקר במגוון מוקדי עשייה ברעננה, להתרשמות כוללת מהעשייה העירונית ולהמשך שיתוף הפעולה הפורה בין העיר למשרדו.

במהלך הביקור, הציג ראש העיר בפני המנכ"ל סקירה מעמיקה אודות הפעילות העירונית בשגרה ובחירום, החל בתחום החינוך, בו מהווה העיר מובילה ארצית, וכלה בנושאים העומדים על הפרק בעשייה עירונית לרווחת התושב כגון תחבורה, עיר חכמה, המגזר העסקי ועוד, תוך דגש על היערכות העיר לחירום ולמצב הביטחוני המורכב.

מנכ"ל המשרד הביע התרשמותו העמוקה מההתנהלות העירונית, וציין בדבריו בין היתר: "אני מסייר ברשויות רבות בארץ, אבל כשאני מגיע למקום כמו רעננה אני רוצה לדעת מה סוד ההצלחה, כי רעננה היא סיפור הצלחה. אני מכיר את ההשקעה הרבה בעולמות החינוך, תמשיכו לעשות זאת ולשמור על הדברים כמות שהם".

בהמשך, פנו מנכ"ל המשרד ובכירי משרדו לביקור במוקד העירוני, שם חזו בתפעול מערכות המוקד המקושרות למערכות העיר החכמה למתן מענה מתקדם לתושבים ולשמירה על מוגנותם וביטחונם האישי, וציין לשבח את קדמת הטכנולוגיה המיושמת בעיר באופן התורם במישרין לאיכות חיי התושבים ולרווחתם.

עוד בביקורם בעיר, קיימו המנכ"ל וצוותו, בליווי ראש העיר, מנהלי האגפים ובכירי העירייה סיור במשרדי חברת אינפיניטי בעיר, שם הוצגה בפניהם סקירה אודות פעילותה העסקית טכנולוגית של החברה. בביקור, הודגמה בפני אנשי המשרד ההתפתחות העסקית של העיר, שהוצגה ממבט ממעל, מהמגדל הגבוה בשרון, והעניקה תמונת מצב מוחשית לעשייה העסקית בעיר, ולמגוון הרחב של חברות ההייטק הרבות שבוחרות לקבוע בעיר את משכנן.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, הודה למנכ"ל ולמנהלת המחוז על ביקורם בעיר: "היה לנו הכבוד לארח בעיר את מנכ"ל משרד הפנים, עימו אנו פועלים בשיתוף פעולה פורה לקידום העשייה העירונית לרווחת התושבים. אני מודה למנכ"ל ולצוותו על בחירתם להגיע לבקר ברעננה, ולחזות בהתפתחות העיר המואצת ובתנופת העשייה בה. שמחנו להציג בפני צוותי המשרד את תוכניות העבודה העירוניות, לרבות בתחום המוכנות לחירום, ואנו נמשיך לפעול להמשך עשייה מוצלחת למען תושבי העיר".

את הביקור חתם מנכ"ל משרד הפנים בכתיבה בספר המבקרים של העיר באומרו: "תודה על ביקור משמעותי ולמידה על התמודדות רשות מקומית איתנה בעיתות חירום. המשיכו להיות מודל ודוגמה עבור רשויות מקומיות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן