חדשות רעננה

מצטייני הספורט של רעננה

בטקס מרגש, העניקה עיריית רעננה מלגות ומגני הוקרה לספורטאים המצטיינים של העיר, גאווה רעננית

מצטייני הספורט של רעננה
מימין: קולין מירזוף, יפה וינר, הלה שבתאי דני וידר, חיים ברוידא, אלן קודרון

רעננה מוקירה את הספורטאים המצטיינים, ברכות חמות לספורטאיות וספורטאי רעננה, שקיבלו מלגות הצטיינות כהוקרה על פועלם והישגיהם בענפים האישיים. האירוע נערך ביום חמישי בהשתתפות הספורטאים בני משפחותיהם. הספורטאים שזכו במלגות קיבלו אותן על סמך הצטיינות אישית בספורט יחידים.

עיריית רעננה: "היה לנו הכבוד להעניק לספורטאים נבחרים מלגות על הצטיינותם, כביטוי להערכה העמוקה שרוחשת העיר על פועלם, התמדתם ומאמציהם. ספורטאים יקרים, אנו תקווה שמלגות אלו יסייעו לכם להתמיד בעשייתכם החשובה, המסבה כבוד וגאווה רבה לעיר.יישר כוח גם לסגלי המאמנים, שקיבלו אף הם מגני הוקרה, על הובלת מיטב ספורטאי העיר להצלחות, מתוך ביטחון ואמונה ביכולותיהם."

ראש העיר חיים ברוידא ברך את הספורטאים: "שמח על המסורת של ההוקרה לתושבי העיר שתורמים את היכולות שלהם לא רק למען עצמם אלא גם לכבודה של העיר"

בין הספורטאים המצטיינים יונה רבינוביץ שחקנית כדורגל שייצגה את רעננה במשחקי הספיישל אולימפיק.
מצטיין נוסף הוא שחקן כדורת הדשא דני וידר עיוור שזכה באליפות העולם בכדורת דשא. יחד איתו קיבלה מגן הוקרה המאמנת האישית שלו יפה וינר. מועדון כדורת הדשא רעננה הוא הבית של ספורטאי כדורת הדשא העיוורים. השחקנים מתאמנים במועדון ברחוב היערה וזוכים שנה אחרי שנה בהישגים בינלאומיים. באירוע נכחו גם נשיא ההתאחדות לכדורת דשא בישראל מר קולין מירזוף. ונשיא מועדון רעננה מר קולין סילברשטיין.

הילה שבתאי ראש רשות הספורט: "ההישגים של הספורטאים הם תוצאה של עבודה והתמדה בלתי פוסקת, התמודדות עם קשיים בדרך למטרה האירוע הוא הוקרה על המאמצים. מאחורי כל ספורטאי עומדת מעטפת תמיכה משפחתית רחבה"

הספורטאים המצטיינים:
שיר סטריק
עידו שוורץ
עדי ברכה
גונן מליצקי
יונה רבינוביץ
ניב ברם
יאלי קוריש
אביב קופלר
נועה סער
דני וידר
דנה אזרן
נועה גולדבלט נדב
גבע מליצקי
אופיר ברם
אורי תורג'מן
היא לי תורג'מן
יעל רושק

מייק מרדר

 

מצטייני הספורט של רעננה
מצטייני הספורט של רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן