חדשות רעננה

נשיא המדינה ורעייתו ביקרו במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו היום, יום חמישי, ז׳ באב, 4 באוגוסט, במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה.

קרדיט צילום: קובי גדעון/ לע״מ.

את פניהם של נשיא המדינה ורעייתו קיבלו מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, ד״ר חגי אמיר ויו״ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר.

במהלך ביקורם, סיירו נשיא המדינה ורעייתו במחלקות השונות, בהן הוצג בפניהם הציוד הרפואי הייחודי המופעל בבית החולים. לאחר מכן, נשיא המדינה ורעייתו נפגשו עם מטופלי המרכז הרפואי, לשיח משותף יחד עם אנשי המקצוע ממגוון הסקטורים המטפלים בהם, על התהליך האישי שעברו המטופלים ועל חוויותיהם.

אבי לובטון, בן 42 מקריית שמונה, נכה צה״ל שיתף מסיפורו: ״לפני 20 שנה נפצעתי בשירות הצבאי. לאחרונה התקבלה החלטה רפואית שאני צריך לקטוע את הרגל, החלטה שעל פניה היא מאוד קשה, קודם כל כבן אדם. בעזרת הצוות הרב-תחומי, יוצאי בית לוינשטיין, קישרו אותי לרופאים הנכונים ויחד התקבלה ההחלטה.

לאבד איבר זה משהו שהוא לא פשוט, מה גם שזה אלקטיבי. מה שעוזר הוא הקשר הבין-אישי עם המטפלים, עם האחיות, אפילו עם מנהל הנרכז הרפואי שנמצא איתנו בקשר יומיומי כדי לשמוע על ההתפתחויות. הדלת של ד״ר מיכאל בכר תמיד פתוחה. אני מרגיש שהוא הגב שלי והמלווה שלי וזה חשוב מאוד. הוא נותן את הכוח להמשיך ולהתפתח. אני מודה על כל יום שאני פה.״

אחד הטיפולים הייחודיים במרכז הינו טיפול שיקומי בשילוב סוסי פוני וכרכרות סוסים מונגשות, טיפול ייחודי בעולם. נשיא המדינה ורעייתו פגשו ברחבת הדשא של המרכז את רביד בת ה-5, המתמודדת עם שיתוק מוחין. הנשיא הצטרף לרביד לרכיבה טיפולית על סוס הפוני אשר הוצמד לה, בעוד היא שלטה בכיוון הליכתו ומסלולו באמצעות רתמות.

קרדיט צילום: קובי גדעון/ לע״מ.
קרדיט צילום: קובי גדעון/ לע״מ.

הנשיא פתח את דבריו ואמר: ״אני מרגיש פה כמו בבית. אנחנו מלווים את המקום הזה הרבה מאוד שנים. בכל פעם אני נדהם מהאווירה המדהימה, בזכות הרוח שאתם מייצרים באחוות העשייה והטיפול. יש שליחות עצומה בלקחת אנשים שנמצאים ברגעים הכי קשים של החיים שלהם, ולהוציא אותם מפה כשהם מסוגלים לתפקד בחיים נורמליים. אני מכיר כל כך הרבה מקרים ואנשים שהם אסירי תודה לכם."

הנשיא פנה למטופלים: "אתם נמצאים בתוך הצוללת בעומק קרקעית הים. זה לוקח זמן עד שמצליחים להעלות את הראש מעל המים, וזה יכול לקרות רק באמצעות מומחים ואנשים שנותנים כלים ושיטות דיסיפלינריות ומולטי-דיסיפלינריות, עם דבקות במטרה ובמשימה קדושה של ׳ואהבת לרעך כמוך׳. באמת ניתן לראות שכל אדם נברא בצלם."

"אני רוצה לאחל לכם שתמשיכו לעשות טוב, ולהיות מקור לגאווה לעם ישראל ולסיפורה של ישראל בעולם, עם השיטות המיוחדות שאתם מפתחים פה. תמשיכו לשרת את המטופלים בצורה הכי טובה שיש, בהרבה אהבה, אחווה, שלום ורעות. תודה רבה לכם.״

רעיית הנשיא הוסיפה: ״אני מרגישה מחוברת למרכז הרפואי הרבה שנים. ניתנה לי הזכות לחזות בפסיק קטן מתוך העבודה הנפלאה שכולכם עושים, בכל שדרות הטיפול. העוצמות שאתם נותנים למטופלים, מעבר לטיפול המקצועי, הן אדירות. החיבור הבין-אישי הזה עוזר לתהליך השיקום, ההחלמה, ולשיפור היום-יומי. תודה רבה לכם מכל הלב!״

ד״ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין: ״אנו מברכים את נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג ורעייתו, הגברת מיכל הרצוג, על ביקור ממלכתי במרכז המוביל לשיקום בישראל. אנו גאים בעשייה המקצועית המגוונת שהציגו עובדי המרכז הרפואי במהלך הביקור. המטופלים שלנו מגיעים מרחבי הארץ ומכל המגזרים וזוכים לטיפול שיקומי מעולה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות בעולם.״

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן