חדשות רעננה

עיריית רעננה: ממשיכים בניהול אחראי של התקציב העירוני

סך הכל הניבה העירייה הכנסות של כ- 12 מיליון ₪ במהלך 2021, שהתקבלו מקולות קוראים עליהם התמודדה בתחומי העשייה השונים

ראש העירייה חיים ברוידא

על רקע אישור התקציב העירוני בשבוע שעבר, ממשיכה עיריית רעננה ומעדכנת על ניהול אחראי של התקציב העירוני, עם גידול שיא בהכנסות העירייה שהתקבלו ממקורות חוץ, בעקבות זכייתה בקולות קוראים עליהם התמודדה לאורך השנה האחרונה.

סך הכל מדווחת העירייה על הכנסות בהיקף של כ- 12 מיליון ₪ מקולות קוראים במהלך 2021, שהגדילו את קופת העירייה והוקצו להמשך פיתוח השירותים העירוניים בתחומים השונים, בכפוף לעמידת העירייה בקריטריונים שנקבעו לזכייה בקולות הקוראים.

מדובר בהישג מהותי, המשקף גידול ניכר בהיקפי ההכנסות שהתקבלו מקולות קוראים לעומת שנים קודמות, ותואם את המדיניות העירונית המעודדת המשך התמודדות על קולות קוראים גם בעתיד.

בין היתר התקבלו תקציבים ממוסדות שונים וממשרדי הממשלה, לרבות משרד החינוך, המשרד להגנת הסביבה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד הכלכלה והתעשייה, משרד העלייה והקליטה, משרד הפנים, משרד התיירות, משרד התרבות והספורט ועוד.

סך התקציב שהתקבל מוקצה לפרויקטים שונים, ולנושאים אותם מקדמים אגפי העירייה בתחומי הפעילות השונים, זאת בכפוף לעשרות הקולות הקוראים אליהם ניגשה העירייה. התקציב מועבר לפרויקטים בתחום החינוך, השירותים החברתיים, הקהילה, הבריאות, פיתוח, תשתיות ועוד.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "הזכייה בקולות הקוראים משקפת את המדיניות העירונית לגיבוש פתרונות שקולים ואחראיים לניהול כספי הציבור, על מנת למקסם את כלל האפשרויות העומדות לרשותנו לאיתור משאבים ותקציבים שיאפשרו קידום העשייה העירונית. אנו נמשיך לנהל את תקציב העירייה מתוך התנהלות כלכלית נכונה ויצירתית. זוהי המחויבות שלנו כלפי תושבי העיר ואנו נמשיך להתמודד ולהילחם על כל קול קורא רלוונטי ולהקצות את המשאבים המתקבלים לשירות הציבור בתחומי החינוך, התרבות, הקיימות ועוד, לרווחת התושבים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן