חדשות רעננה

עיריית רעננה תקיים פסטיבל כלי קשת במרכז המוסיקה העירוני החדש

בהשתתפות מוסיקאים מובילים מהארץ ומהעולם הפסטיבל יתקיים ב-7-10.3.2022 בסימן 100 לעיר רעננה

פרופ' בוריס גרליצקי ופרופ' ג'רום פרנו

עיריית רעננה תקיים במרכז הפיס למוסיקה החדש פסטיבל כלי קשת ייחודית, הכולל תוכנית קונצרטים מרשימה, בה יתארחו מוסיקאים מובילים מהארץ ומהעולם. בפסטיבל יתאפשר למיטב הכישרונות בתחום כלי הקשת בישראל חווית למידה עם המורים הידועים בעולם בתחומם, וכל זאת בשיתוף עם המרכז למוסיקה ירושלים ותוכנית גולדמן.

פסטיבל כלי הקשת, אשר מתקיים בסימן חגיגות 100 שנים להיווסדות העיר, יתקיים במרכז פיס למוסיקה בעיר, המהווה את מרכז המוסיקה הגדול ביותר והמתקדם בישראל. המבנה החדש והמרשים של המרכז מייצג את השאיפה של העיר רעננה לחדשנות ומצוינות, מרחבי הביצוע והלמידה תוכננו בקפידה על מנת למצות את התנאים האקוסטיים, תוך מתן כלים טכנולוגיים מתקדמים באופן מיטבי וחדשני.

בפסטיבל יתארחו אמנים אורחים מהארץ ומהעולם, ביניהם פרופ' בוריס גרליצקי מגרמניה, מהכנרים הבולטים והידועים בדורו, בעל קריירה מוסיקלית סולנית מרשימה וחובקת עולם ופרופ' ג'רום פרנו מצרפת, מהצ'לנים הטובים בעולם, אשר לצד קריירה מוסיקלית מרשימה, משמש כפרופסור בקונסרבטואר בפריז ונחשב לאחד מהמורים המבוקשים בעולם לצ'לו.

במסגרת הקונצרט יתקיים רסיטל צ'לו ופסנתר מיוחד לעיר רעננה, בו יופיעו דניאל אקטע בנגינה על צ'לו, ורואי רנן בנגינה על פסנתר. דניאל אקטע, שנחשבת כאחד מהכישרונות המובילים והבולטים בעולם בתחום הצ'לו, ורואי רנן, פסנתרן צעיר ומבטיח זוכה פרסים, הינם חברי ילדות ילידי רעננה, אשר החלו את לימודיהם המוזיקליים כילדים במרכז המוסיקה בעיר, וכעת חוזרים לעיר הולדתם לחגוג את ציון 100 השנים לעיר בקונצרט מיוחד לתושבי העיר ואורחיה.


בפסטיבל יתקיימו גם כיתות אמן ושיעורים פתוחים לקהל עם מוסיקאים ואמנים בכירים מהארץ, קונצרט פתוח של מיטב הכישרונות הצעירים בתחום כלי הקשת, תזמורת כלי הקשת הצעירה, הרכבים קאמריים שונים וסולנים מצטיינים, אירוע הכרזה על הזוכים בפסטיבל והענקת פרסים, במעמד ראש העיר חיים ברוידא ואירועים רבים נוספים.

תושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בפסטיבל, להכיר ולשמוע את מיטב הכישרונות הצעירים של ישראל.
לצפייה בתוכנייה המלאה של האירועים והזמנת כרטיסים כנסו לאתר: www.raananamusic.com
או התקשרו למספר : *8864. מרכז פיס למוסיקה, רחוב עציון 48 רעננה, טלפון 09-7711330.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן