חדשות רעננה

רעננה עיר מלאת חיים

כשיצאנו לדרך חשבנו מה יהיה אחר בכתיבה על רעננה? מה נוכל לחדש שלא כתבו כבר? איך ניצור שינוי בתקשורת המקומית, איך נראה את החדשות אחרת?

תקשורת מקומית שמספרת סיפור עם חזון, יוזמה, יצירתיות ומשתפת אותנו, תושבי רעננה ומביאה למעוף והתפתחות של הקהילה. ההתלבטות הייתה קצרה, נשים מנהיגות ופורצות דרך, הן ההשראה שלנו ליצירת תקשורת חדשה, לא עוד סיפור שחוק שכולם כבר שמעו. 

אירחנו את חניה שמיר שגם בגיל 93 עדיין חיה את ההיסטוריה של רעננה והפכה את סיפור העיר למפעל חיים. אירחנו את חן שגיב, יזמית טכנולוגיה בתחום הבינה המלאכותית. אירחנו את פרופסור ציפי דולפין שלא היה קיר שלא עברה בדרך להיות מקימה ומנהלת הפגיה הראשונה בבית חולים מאיר בעידן שנשים לא ניהלו בעולם הרפואה.

והשבוע, ההשבעה של קמלה האריס הוסיפה שמחה בידיעה שנשים מנהיגות עושות טוב לעולם. אנחנו רק כתבנו ופרסמנו,  אתם שיתפתם חלקתם וגרמתם לאלפי תושבי רעננה  לקרוא. נתתם לנו משוב שחיזק את מה שאנחנו מאמינים בו,  פגשנו אתכם בכל הערוצים באתר במדיה החברתית ובווטסאפ.

אנחנו רוצים להגיד תודה. באנו לעשות תקשורת אחרת ואתם תושבי רעננה עוזרים לנו.

אמרו לי פעם שעיר שאין בה מנופים היא עיר שאין בה חיים כי היא לא מתפתחת. מנופים לא חייבים להיות באוויר הם חיים אצל תושבים שאכפת להם מהקהילה בה הם חיים ולתושבי רעננה אכפת.

כשגוגל שולח לכם תמונות משמחות מאירועים וזכרונות שקרו לפני שנה, הוא משכיח שמאז הייתה שנה רצופה באי ודאות פחד ממחלה פחד כלכלי ובעיקר שינוי ושיתוק של כל החיים כמו שהכרנו אותם עד היום.

הצגה, הופעה, הרצאה, מסעדה, בית קפה, מסיבה, חתונה, בית ספר מילים שנשמעות כמו נוסטלגיה רחוקה. מסכה, ריחוק חברתי, בידוד, חיסון, חמלה, נגיף, קריסה כלכלית, החליפו את כל המילים הטובות.

והציפיה שיבוא מטה קסמים ויעלים את כל השנה הזו יחזיר אותנו לשגרה לה היינו רגילים היא ציפיה שכנראה לא תתממש, אז מה אפשר לעשות? המון.

ברעננה  ניוז  בחרנו להתמקד בחודשים הקרובים בשני תחומים של עשיה חיובית שאנחנו מאמינים שיסיעו להחזיר קצת מהחיים שאנחנו מתגעגעים אליהם ונעלמו לנו קצת חזרה לשגרה והרבה יצירת שגרה חיובית חדשה.

בחרנו להתמקד בתרבות ויזמות

גם תרבות וגם יזמות מבוססים על יצירה ויצירתיות, ראיה אחרת של המציאות ויצירת פתרונות חדשים לבעיות ישנות.

 

יזמות כל יזמות, חברתית, טכנולוגית, חינוכית, עסקית יוצרת שינוי. 

יש לכם מיזם? רעיון ליצור שינוי, רוצים לספר עליו, מחפשים חיבור לשותפים לדרך? 

רוצים לספר לעולם ולכולם על המיזם שלכם? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. 

תכתבו לנו, נדבר אתכם ונמצא ביחד את הדרך הנכונה לספר לתושבי העיר על המיזם שלכם ואולי מי יודע יווצרו החיבורים שיהפכו את המיזם לכזה שחי בזכות עצמו.

 

תרבות מה נעשה בלי תרבות? כל תרבות נכון אפשר לשמוע מוזיקה בטלפון ולראות הופעות בזום אבל מה עם האמנים איך הם יפגשו עם הקהל שלהם?

רוצים לחשוף את האמנות שלכם את המוזיקה, ספר או כל מה שיצרתם?

דברו איתנו תכתבו ונמצא את הבמה בה תבואו לביטוי.

רעננה ניוז,

 יוצרים שינוי, רואים את החדשות אחרת.

 

דודי גליקו,

עורך ראשי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן