חדשות רעננה

תושבי רעננה מחוברים גם במקלטים הציבוריים!

בשורה לתושבי העיר! כחלק מהרצון והפעילות העירונית הכוללת להקל על תושבי העיר את ההתמודדות עם המלחמה, ובניית סל פתרונות לחירום, מודיעה עיריית רעננה על מהלך עירוני היוצא לדרך בימים אלו, של חיבור המקלטים הציבוריים לרשת האינטרנט האלחוטית.

המהלך שיצא לדרך בשבוע האחרון בעיר, מבוצע בשלבים ובסיומו עתיד להקיף את כלל המקלטים העירוניים בתקציב מיוחד שהוקצה לנושא, מתוך מטרה לאפשר לתושבי העיר הנדרשים לשהות במקלטים הציבוריים בשעת חירום, להיות מחוברים לרשת האינטרנט האלחוטית, לתקשורת מתוך המקלט ולקבלת עדכונים שוטפים והנחיות התגוננות.

העבודה מתבצעת על ידי קבלן תשתיות מקצועי, במלוא היעילות והמהירות, בתשתית קווית אמינה, תוך שימת דגש על רישות מקלטים ציבוריים הסמוכים למתחמי פעילות תנועות הנוער של בני הנוער בעיר, לשמירה על קישוריותם המיטבית בעת חירום מתוך המקלט, עם הסביבה.

בשלב זה, מקיף המבצע 10 מקלטים ציבוריים הפרוסים בעיר, ועד כה התבצעה הפריסה במקלטים ברחובות אסירי ציון, קרן היסוד, כינרת, אליעזר יפה, מבצע קדש, ואשר, עם צפי לסיום ההתקנה עד סוף השבוע גם במקלטים הציבוריים שברחובות פרץ, מגדל, ברנדס, והתקומה.

עיריית רעננה תמשיך לפעול במלוא המאמצים ובמלוא החדשנות הטכנולוגית למען תושבי העיר, לרווחתם ולהגברת תחושת מוגנותם האישית. רעננה חזקה ויחד ננצח!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן