חדשות רעננה

תשתיות למען תושבים מי רעננה יזמה פתרון לבעית תשתיות מים

מה עושים כשמערכת הולכת המים של שישה בניינים התיישנה ודרושה התערבות כדי לפתור על הבעיה?  לאחרונה הסתיים פרוייקט מיוחד במינו ברחוב רבוצקי 58 ביוזמתו של תאגיד מי רעננה ושיתוף פעולה של תושבי המתחם

תשתיות מים חדשות למען תושבי העיר והסביבה צילום: מי רעננה

לאחרונה הסתיים פרוייקט מיוחד במינו ברחוב רבוצקי 58 ביוזמתו של מי רעננה ושיתוף פעולה של תושבי המתחם, במתחם ישנם 23 דירות, בתוך 6 בניינים, כאשר כל בינין ממוקם בחלקה פרטית. תשתיות המים של כל הבניינים היו מחוברות בחיבור אחד למערכת מים ציבורית עם מד מים ראשי בניגוד להנחיות רשות המים הדורשות חיבור אחד לכל חלקה. כדי לפתור את הבעיה ביקשו במי רעננה להפריד את החיבור ולתת לכל חלקה חיבור פרטי.

הבעיה בשטח היתה שנדרשה התאמת צנרת פרטית לחיבורים החדשים והסכמה של כל 23 בעלי הנכסים במתחם, מכיוון שלמתחם אין נציגות מרכזית שיכלה לנהל את ההליך הפרויקט נעצר. הבעיה החמירה כשהצנרת הישנה שחיברה בין כל הבניינים במתחם החלה להחליד ולהתפורר. הנזילות ופיצוצי הצנרת  בצנרת הפרטית והמשותפת הלכו וגדלו עד שהמצב הגיע לאיבוד מים של מעל 1000 מ"ק לחודשיים, כאשר כל הכמות הזאת התחלקה בין כלל הדיירים במסגרת הצריכה המשותפת.

תשתיות מים ישנות הוחלפו למניעת בזבוז

במי רעננה הבינו שהפתרון יכול לבוא רק מפעולה יזומה של התאגיד, וזאת כדי למנוע אובדן מים ונזק כספי לדיירי המתחם.  מי רעננה פעלו לסלילת תשתית מים חדשה במקביל לתשתית המים הקיימת. ביצוע הכנות וחיבורים לכל חלקה וחלקה והתקין מדי מים ראשיים. נערכו פגישות עם כל דיירי המתחם על מנת להסביר את המצב הקיים ואת הפתרון האולטימטיבי. 

מי רעננה ליוו ופיקחו על כל  קבלן פרטי שביצע את הכנת הצנרת הפרטית מהדירות ועד למד מים הראשי. ניתן זיכוי מלא על כל הצריכה המשותפת של כל דיירי המתחם עבור כל התקופה של ביצוע הפרויקט.   היוזמה של מי רעננה חסכה אלפי קובים של מים אלפי שקלים של חשבונות מים שנחסכו לדיירי המתחם, חידוש התשתיות העירוניות ופרטיות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן