חדשות רעננה

אליאור דגים ונוי יוצרים גן עדן

נפתחה החנות החדשה של אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 ברעננה, אליאור חיים לוי הבעלים הנרגש, אמן יוצר ומומחה מהבולטים בתחומו בהקמת אקווריומי צמחיה טבעית ומומחה באיתור והשגה של דגים נדירים

אליאור חיים ואורטל לוי עם ראש עיריית רעננה בחנוכת החנות החדשה

בנוכחות עשרות לקוחות נרגשים נחנכה החנות החדשה של אליאור דגים ונוי ברעננה. ברחוב "היצירה 10, רעננה. בין האורחים ראש העיר חיים ברוידא, חברי מועצת העיר אילן כהן, ניר קריסטל ואיילת ארז סגן. הביולוג הראשי ומנהל מח' הדגים לשעבר באונ' בר אילן מר יחיאל קופרמן שהרצה בפני משתתפי האירוע.

בחנות החדשה של אליאור חיים לוי, אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 ברעננה נמכרים גנים תת מימיים מרהיבים, בתי גידול לזוחלים וצמחים מכל העולם וסוגים נוספים של אקווריומים המשלבים טכנולוגיות חדשניות, אהבה רבה לטבע וידע מעמיק.
אליאור חיים לוי " אני רוצה להודות לכל החברים והלקוחות היקרים שתמכו, דחפו ועזרו גם בשעות הקטנות של הלילה בחודשים האחרונים שלא היו קלים במיוחד. לתותח שי צנציפר שניצח על הכל בתקופה האחרונה ודאג שהכל יעבור כשורה.
לאשתי היקרה אורטל,  על העזרה בהרמת האירוע והניהול שלי ושל הצוות. לאבי היקר על העזרה הרבה והכי חשוב לאשה שתמכה, דחפה ועזרה לאורך כל הדרך והגיעה לראות את התקדמות השיפוצים גם כשהיה לה כבר קשה אך לצערי לא הספיקה לחגוג עמנו.. אמי היקרה טובה ערקי ז"ל כמובן תודה רבה לכל מי שפספסתי וללקוחות היקרים שהגיעו מכל רחבי הארץ ולכל הלקוחות אשר בזכות ביקורותיהן הבונות זכינו לבנות ועדיין בונים עצמינו בצורה הטובה ביותר"

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן