חדשות רעננה

אריה פרידמן נבחר למינוי קבע כיו"ר המועצה הדתית רעננה

מליאת המועצה הדתית החדשה ברעננה בחרה בראש המועצה המכהן, אריה פרידמן, כיו"ר למשך הקדנציה הבאה.

אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית רעננה נערכים לשמירה על בריאות הציבור
אריה פרידמן יו"ר המועצה הדתית רעננה

השבוע, התקיימה ישיבתה הראשונה של מליאת המועצה הדתית החדשה ברעננה, בישיבה נבחר ראש המועצה המכהן, אריה פרידמן, כיו"ר למשך הקדנציה הבאה. המושב החגיגי התקיים במעמד רב העיר הרב יצחק פרץ וראש העיר חיים ברוידא שברכו את חברי המליאה בתפקידם החדש ואת בחירתם בפרידמן.

במהלך הישיבה חתמו החברים החדשים על הצהרת אמונים למדינת ישראל ולחוקיה ועם סיום הליך ההצהרה הוכרזו רשמית שמות חברי המליאה החדשים: הרבנית אושרה קורן, ארני בלר, דבי צירינג, יהודית קצין, אבי טילמן, אמנון כהן, דודי גוטמן, אריאל רפאל ואריה פרידמן.

אריה פרידמן, איש עסקים וסגן ראש העיר לשעבר, נבחר לראשונה לתפקיד בשנת 2014. בדבריו הודה לשר לשירותי דת מתן כהנא, לרב העיר הרב יצחק פרץ ולראש העיר חיים ברוידא על הקמת ההרכב החדש ולראשי הסיעות במועצת העיר על בחירת נציגיהם. פרידמן פנה לחבריו, חברי המליאה החדשה והודה להם על הסכמתכם לשרת את תושבי רעננה בהתנדבות.

אריה פרידמן  "תפקידנו הוא לאפשר לכל מי שמעוניין להינשא, לכל מי שמעוניין לאכול כשר, לכל מי שמעוניין לטבול – לעשות זאת. איננו אחראים על דרך חייהם או על קיום המצוות שלהם בחיי היום יום. אנו אחראים על יצירת האפשרות עבורם לקיים מצוות במסגרת ההלכה ובתחום סמכותנו – נישואין, טוהרה, כשרות ושבת".

המועצה הדתית רעננה, זכתה בפרס השר לשירותי דת על "הצטיינות כספית ומנהלית" וזאת לאחר שבתוך שנתיים מיום היבחרו הצליח פרידמן למחוק גרעון מצטבר של קרוב למיליון שקל ולעבור לעודף בדו"ח הכספי של המועצה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן