חדשות רעננה

גאווה עולמית למגמת הרובוטיקה של תיכון אביב

גאווה עולמית לרעננה מקום שני באליפות העולם ברובוטיקה לתיכון אביב, 450 נבחרות התמודדו על התואר

מגמת הרובוטיקה של תיכון אביב מקום שני בעולם צילום: אורי כהן

הישג יוצא דופן לנבחרת הרובוטיקה של תיכון אביב ברעננה אשר זכתה במקום השני באליפות העולם ברובוטיקה שנערכה ביוסטון טקסס בארצות הברית.

9000 קבוצות מכל העולם התמודדו על הזכות להעפיל לאליפות מתוכן  מתוכן עלו  450 למוקדמות, 9 קבוצות מישראל, חברי הנבחרת של תיכון אביב המורכבת מבנות ובנים באופן שוויוני היו הקבוצה הישראלית היחידה שהעפילה לגמר בו זכתה הנבחרת הישראלית במקום השני.

מגמת הרובוטיקה בתיכון אביב היא בין המובילות בישראל בתחום וזכו בעבר באליפות ישראל ההישג היום הוא נדיר באיכותו. 

ראש המגמה אורי כהן צוות המגמה לינאי גידרון והמנטורים: לידור קפלן דורון דוקטורס, נועם אלחנתי, גיא שניאורסון הובילו את הנבחרת להישג 

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ברך את התלמידים על ההישג " לפנות בוקר הציגו זאת תלמידי מגמת הרובוטיקה של תיכון "אביב" שהוכתרו כסגני אלופי העולם באליפות העולם ברובוטיקה, שנערכה ביוסטון שבטקסט ארה"ב. 450 קבוצות מכל רחבי העולם הגיעו לאליפות מתוך 9000 שהשתתפו במוקדמות. עקבתי בדריכות ביומיים האחרונים בשידורים החיים, באמונה שהחבר'ה מתיכון "אביב" יכולים לעשות את זה. בעיקר לאחר שראיתי אותם כאן באליפות הארץ, מנצחים בזה אחר זה קבוצות מישראל. ברכות למשפחות, להורים, לאחים, לסבתות ולסבים, שכססו ציפורניים וכמובן למנהלת התיכון אורנה אהרון, לראש המגמה אורי כהן, לינאי גידרון למנטורים: לידור קפלן דורון דוקטורס, נועם אלחנתי, גיא שנאורסון, ללימור פרצק האמא של המגמה ולכם תלמידים אהובים, על הכבוד שהבאתם לנו. מחכים לכם לחגוג בארץ את ההישג האדיר"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן