חדשות רעננה

האוירה לקראת ישיבת התקציב ברעננה מתחממת – ניר קריסטל דורש ממשרד הפנים להתערב

לקראת ישיבת התקציב האחרונה לפני הבחירות מתחממת הזירה הפוליטית ברעננה, ניר קריסטל שלח מכתב למשרד הפנים ולמבקר המדינה וביקש נוכחות של נציגות משפטית מטעמם בישיבות המועצה. עיריית רעננה: "פועלים בהתאם לפקודת העיריות"

ישיבת התקציב האחרונה מזג האויר קר האוירה לוהטת

לקראת ישיבת בתקציב האחרונה של המועצה המכהנת, ביום רביעי הקרוב 28.12.22 מתחממת הזירה הפוליטית ברעננה. האופוזיציה ביקשה לקיים ישיבת תקציב שלא מן המניין, עיריית רעננה קבעה ישיבה בנושא במועד חלופי ואיחדה את הישיבות.

  לטענת חבר המועצה ניר קריסטל "האופוזיציה ביקשה כבר ב-29 בנובמבר לזמן ישיבה שלא מן המניין באותו נושא, וברוידא היה צריך לקיים אותה תוך שבוע. הוא התחמק מזימון הישיבה, בניגוד לחוות הדעת של היועצת המשפטית העירונית ובכך הפר הנחיה מפורשת של משרד הפנים לקיים את הישיבה (ניתנה ב-5 בדצמבר). הוא זימן בעצמו ישיבה שלא מן המניין ב-28 בדצמבר וחשב שכך יפסול את הבקשה של האופוזיציה. מה שעשה כאן ראש העירייה היה שקוף מראש. הוא כנראה יאחד את שתי הישיבות לישיבה אחת, שבפועל תתקיים חודש לאחר דרישתנו הראשונה. ראש העירייה שם ללעג את הנחיות משרד הפנים ואת חוות הדעת של היועצת המשפטית ומצפצף על כולם".

בתגובה לזימון הישיבה שלח ניר קריסטל מכתב למבקר המדינה ולמשרד הפנים בדרישה לקיים את הישיבה במועדה, כמו כן דרש קריסטל נוכחות של נציג משפטי מטעם משרד הפנים בישיבות המועצה על מנת לפקח על הנעשה בהן. "דרשת התערבות אקטיבית של משרד הפנים בנעשה בעירייה, כולל פיקוח הדוק על פעולותיו של ראש העירייה ונוכחות פיזית של עורך דין מטעם משרד הפנים בישיבות מועצת העיר ברעננה, או לחילופין פעולה של משרד הפנים להדחתו של ראש העירייה לאור פעילותו הלא חוקית".

מעיריית רעננה נמסר: "העירייה פועלת בהתאם לפקודת העיריות. ישיבת מועצת העיר הקרובה תתכנס ב-28.12.22 ובה יועלו לדיון כלל הצעות ושאלות חברי האופוזיציה כמקובל".

 

ניר קריסטל ראש העיר חייב להגיש תקציב לאישור המועצה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן