חדשות רעננה

התאמה אישית ומדוייקת של עדשות מגע באמצעות טכנולוגיה חדשנית

רבים מעוניינים להשתמש בעדשות מגע אבל חוששים לסבול מאי נוחות או מחוסר התאמה שלהן לעיניים. הפתרון האידיאלי עבורם, הוא התאמה אישית של עדשות המגע באמצעות בדיקת מיפוי קרנית. למומחים של אופטיק ליין רעננה יש פתרון

אבי דנש אופטומטריסט קליני מוסמך אופטיק ליין

אלו סוגי עדשות קיימים היום בשוק?

קיימות כיום בשוק סוגים רבים ושונים של עדשות מגע, אשר מבטיחות נוחות מירבית ללובשים אותן. בין היתר עדשות מגע יומיות, עדשות מגע חודשיות, עדשות מגע עבור הסובלים מעיניים יבשות, ועוד. יחד עם זאת, לא כל עדשת מגע מתאימה לכל אחד. יש מי שעבורו תתאים עדשת מגע קשה ויש מי שעבורו עדשת מגע רכה תהיה עדיפה. עבור חלק יתאימו יותר עדשות מגע חד פעמיות נושמות, ועבור אחרים יתאימו עדשות מגע לשימוש חודשי.

אז איך תמצאו את עדשות המגע הנכונות עבורכם?

  • בדיקת מיפוי קרנית להתאמה מיטבית

על מנת לוודא שעדשות המגע אכן יותאמו לכם באופן אישי ומיטבי, מומלץ לבצע מיפוי קרנית. מיפוי  קרנית מבוסס בעצם על בדיקה טופוגרפית של הקרנית והוא משמש לאבחון מחלות שיוצרות עיוותים  בקרנית. כך, ניתן להתאים עבור הנבדק את עדשות המגע המתאימות והמדוייקות ביותר עבור מבנה העין שלו. מיפוי הקרנית הינו תהליך קל ונוח אשר אינו כרוך בכאב או תופעות לוואי. מיד לאחר הבדיקה תוכלו לנהוג הביתה ללא כל חשש או תחושת טשטוש ראייה. מיפוי קרנית מתאים במיוחד גם עבור מי שניסה בעבר עדשות וחווה ניסיון רע בשל חוסר התאמה.

איפה ניתן לבצע מיפוי קרנית?

על מנת שהבדיקה תהיה אמינה ומדוייקת, יש לבצע את מיפוי הקרנית אך ורק אצל אופטומטריסטים מומחים. ברשת אופטיק ליין אופטומטריסטים מומחים, אשר מבצעים את הבדיקה באופן מעמיק ויסודי, ובאמצעות מכשור חדשני. בבדיקה נמדדים פרמטרים שונים, דוגמת גודל הקרנית, מידת היובש, מידת הקימור של הקרנית, ועוד. כל אותם פרמטרים מאפשרים למומחים של אופטיק ליין להתאים עבורכם את עדשות המגע הנכונות עבור מבנה העיניים הייחודי שלכם. 

בנוסף, הרשת מספקת אחריות של 3 חודשים על הבדיקה, כך שבמידה והעדשות לא יתאימו לכם, תוכלו להחליף אותן בתוך תקופת האחריות.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן