חדשות רעננה

חילופי הנהגה בלב הפארק בנג'י לוונטל מעביר את ההנהגה לענבר סמובסקי

יו"ר ועד שכונת לב הפארק בנג'י לבנטל מסיים את התפקיד לאחר שנבחר לסגן יו"ר הנהגת ההורים. ענבר סמובסקי היו"ר החדש של השכונה

בנג'י לונטל חיים ברוידא וענבר סמובסקי הנהגה חדשה בלב הפארק

אחרי 5 שנים מסיים בנג'י לונטל את הכהונה כיו"ר ועד לב הפארק, ענבר סמובסקי היו"ר החדש, ועד שכונת לב הפארק הוא מודל מצליח של קהילה פעילה, מסיבות אירועים ותמיכה קהילתית בשכונה הכי קהילתית בעיר.

בנג'י לוונטל: "עם בחירתי לסגן יו"ר הנהגת ההורים העירונית פונה להתמקד בכך בעת הקרובה, מפנה מקומי ומתכבד לומר הרבה תודה. גאה עד מאוד במה שהצלחנו לעשות בוועד השכונה ב5 השנים הללו"

ב5 השנים האחרונות פעל הוועד לקידום ועד השכונה כגוף מוכר, לשיפור וקידום צרכי ורצונות השכונה.

  • הגדלה והעצמת הפלטפורמות החברתיות בשכונה והקשר בין תושבי השכונה.עשרות ישיבות מסודרות עם העירייה.
  • נערכו עשרות סיורי שטח עם מנהלי האגפים במטרה לשדרג תשתיות ומתקנים בשכונה בעבודה משותפת ועקבית עם העירייה.
  • יצירה והפקה של קו אירועי הפנינג שכונתי ויצירה והפקה של קו אירועי "השכונה בבריכה".
  • הפקת מסיבות של השכונה בפארק.
  • יצירה וקידום הגינה הקהילתית.
  • קידום שמה הטוב של לב הפארק בתקשורת הארצית ושיתופי פעולה יצירתיים עם וועדי שכונות נוספים.
  • קידום משותף של משמר השכונה בעיתות צורך.
  • קידום פעילויות קהילתיות לכל הגילאים.

בנג'י לוונטל: " הוועד הוא כתובת קשובה לכלל תושבי השכונה, המהווה באופן בלתי פוליטי ובהתנדבות מוחלטת את הקול של תושבי השכונה בדיונים עם העירייה, קידום טובת השכונה בשיח ענייני ושוטף ומציאת דרכים יצירתיות לעשות הכל, אבל הכל, עבור כולם באופן נחוש ומאוזן ובחדוות עשייה. אין ספק ששיתופי פעולה ושיח ענייני ואחראי- הם הם הדרך הטובה ביותר לקדם ולפתור דברים. מניסיון, אני מבקש להודות מעומק ליבי לחבריי וחברותיי המצוינים בוועד השכונה, אלו שבוועד כיום ואלו שהיו לאורך השנים – אנשים נדירים, טובים וערכיים מלאי נתינה שאין כמוהם. באהבה רבה, אני מפנה את מקום היו"ר לחברתנו ולמחליפתי הטובה, ענבר סמובסקי הנפלאה, ומאחל לה המשך עשייה טובה ומסורה יחד עם חברי הוועד, ואמשיך לסייע גם לה ולשכונה שלנו כחבר וועד מן המניין, גם אם בווליום אחר, בשל היקף האנרגיה שאדרש להשקיע בהנהגת ההורים העירונית וביתר ערוצי הפעילות שאני כרוך בהם"

ענבר סמובסקי: "הוועד שלנו מיוחד כי אנחנו מכבדים את כולם. כל אחד בוועד עושה את מה שהוא יכול ואנחנו לא כופים על אף אחד. יש שיתוף פעולה וכבוד הדדי וישיבות הוועד מאוד נעימות וזה נותן כוח לעשות דברים ביחד. גם מהעירייה אנחנו מקבלים כבוד, יש שיתוף פעולה עם האגפים שאנחנו עובדים איתם".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן