חדשות רעננה

מוקירים את חילי המילואים

עיריית רעננה העלתה קמפיין הוקרה משרתי ומשרתות מילואים מהעיר. הקמפיין העירוני הינו חלק מקמפיין ארצי שעלה בכל רחבי הארץ

עיריית רעננה העלתה היום (ראשון, 18.4) קמפיין הוקרה למערך המילואים בעיר, בכיכוב נבחרת משרתי ומשרתות מילואים תושבי העיר, כחלק מקמפיין הוקרה שעלה במקביל בכל רחבי הארץ רשויות מקומיות מדן ועד אילת, במסגרת פעילויות חודש הוקרה שמקיים צה"ל למערך המילואים.  

מטרת הקמפיין היא להוקיר תודה למשרתי ומשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם – המשפחה והעבודה.

 

הקמפיין מוקיר תודה לתרומתם של 5,665 תושבי העיר אשר משרתים במערך המילואים בשנת 2021, מתוכם נבחרו על ידי צה"ל 5 מילואימניקים ומילואימניקיות כראויים להוקרה מיוחדת, על פי פרמטרים של תרומה ועשייה לאורך השנים ושירות בתפקידי מפתח.

הנבחרת כוללת את תושבות ותושבי העיר הבאים:

  1. רס"ל שי גראיק, מדריכת צניחה בחטיבת מרו"ם
  2. סרן דנה פרידמן, קצינת מבצעים בחטיבת הצנחנים
  3. סא"ל גולן טליאס, מג"ד בחטיבת הנח"ל
  4. סמ"ר לוטם רג'ואן, חובשת גדודית בחטיבת שריון
  5. רס"ן יוחאי אלוש, סמג"ד בעוצבת שועלי מרום

אנשי ונשות המילואים הנבחרים מקרב תושבי העיר אף קיבלו הזמנה ללשכת ראש העיר חיים ברוידא, שיעניק להם תעודת הוקרה על פעילותם ותרומתם לביטחון המדינה. 

ראש העיר חיים ברוידא: "לנשות ואנשי המילואים יש חלק חשוב בשמירה על ביטחון מדינת ישראל. אני גאה באחוז הגבוה של תושבות ותושבי העיר אשר משרתים במערך המילואים, ונכונים לתרום מזמנם למען שמירה על בטחון תושבי המדינה. הם מהווים דוגמא ומופת לערבות הדדית, לרוח נתינה ולאחריות חברתית".

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן