חדשות רעננה

מנהל חדש למוקד העירוני ברעננה

אסף גריידי מונה למנהל המוקד העירוני בעיריית רעננה, במסגרת תפקידו יוביל אסף את מדיניות השירות העירונית

אסף גריידי מנהל המוקד העירוני

אסף גריידי מונה לתפקיד מנהל המוקד העירוני בעיריית רעננה, לאחר שהתמודד במכרז פומבי ונבחר על ידי ועדת הבחינה העירונית. אסף מחליף בתפקידו את אמיר עייש ששימש מנהל המוקד בשנתיים האחרונות. במסגרת תפקידו ינהל אסף את פעילות המוקד העירוני, בשגרה ובחירום, האמון על מתן מידע ומענה ישיר לפניות התושבים.

בין תחומי אחריותו בתפקיד, גיבוש והובלת מדיניות שירות עירונית מתכללת לרבות קביעת מדדי זמן עירוניים למענה הולם; עדכון וגיבוש אמנת השירות ותוכנית עבודה שנתית; קביעת נוהלי העבודה והשירות, כגון תקני הזמן האגפיים לטיפול בפניות ומעקב על ביצוען; שדרוג מערכות ההפעלה במוקד בהלימה לטכנולוגיה המתקדמת; ניהול מערך השליטה והבקרה כמענה לאירועים המתרחשים בעיר; פיקוח ובקרה על הטיפול בפניות המתקבלות במוקד והטיפול בהן, ועל העברת מידע עדכני וברור לתושבים בתחומי שירותי הרשות כמו גם על תחזוקת מערבות המחשוב והציוד במוקד.

זאת ועוד, יעסוק אסף בסיוע בהקמת חדר פיקוד בחירום לטובת קליטה וניתוב של מידע ניהול ממשקי עבודה עם שירותי ההצלה והעברת ההנחיות המתקבלות לבעלי העניין ולתושבים, הפקת דוחות להצגת תמונת מצב רשותית מניתוחי מידע המתקבלים במוקד, ניהול סקרים ומשובים הנערכים באמצעות המוקד, ניהול ואיושו של המוקד בשעת חירום ובאירוע חירום וניהול מרכז המידע לתושב בהתאם לסוג מצב החירום.

אסף, עובד ותיק בעיריית רעננה, החל דרכו המקצועית בעירייה כסייר ביטחון באגף הביטחון, ולאחר מכן, משנת 2004 שימש כממונה מערך המיגון הרשותי בעירייה, ובחמש השנים האחרונות הינו מנהל יחידת החירום בעירייה. בשורת תפקידיו, רכש אסף ניסיון רב בתחום החירום וייצוג הרשות המקומית בנושאי ביטחון וחירום, כמו גם אחריות על מערך ותחזוקת המקלטים העירוניים, מוסדות החינוך ועוד.
לאסף תואר ראשון במדעי החברה והרוח, בהתמחות במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה הפתוחה, והינו בוגר קורס ממונה חירום וביטחון מהמכללה הלאומית לאיתנות ישראל.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "אני מברך את אסף על מינויו לתפקיד החשוב והמאתגר, הנמצא בלב העשייה עירונית, כמנהל המוקד העירוני, ועל התקדמותו ברצף התפקידים בעירייה. בטוחני, כי ניסיונו הרב של אסף, יכולותיו האישיות הגבוהות, והיכרותו המעמיקה עם עבודת העירייה, יבואו לידי ביטוי גם בתפקידו כמנהל המוקד, המהווה חלק בלתי נפרד מהתוויית מדיניות השירות העירונית, ואני מאחל לו את מלוא ההצלחה בתפקיד"

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן