סיון וויל גיבור בחייו ובמותו

רעננה ליוותה למנוחות את גיבור ישראל  רס"ל סיון וויל בן 20 מרעננה לוחם יחידת אגוז, משפחתו תרמה את איבריו וחייהם של חמישה ניצלו

סיון וויל הי"ד
רס"ן סיון וויל הי"ד

אלפים מתושבי רעננה ליוו את רס"ל סיון וויל למנוחות. מסע ההלוויה יצא מבית יד לבנים שם התכנסו תושבי העיר וליוו את ארונו עד לבית העלמין הצבאי ברעננה.

סיון בנם של ג'וליאן והלן, בוגר תיכון מטרו ווסט היה לוחם חטיבת הקומנדו מיחידת אגוז. במהלך המלחמה פונה לטיפול מלב רצועת עזה אחרי התקף אפנדציט, החלים בביתו במשך חודש וחצי וחזר ללחימה עם חבריו.

חבר מועצת העיר ירושלים יובב צור כתב בטוויטר על הפינוי של סיון: "כשהגענו לנקודת הפינוי סיון כבר לא הצליח ללכת לבד. הוא היה צריך להישען עליי בדרך מההאמר לאמבולנס, מרחק של פחות מעשרים מטר, כי הכאבים שלו היו כ"כ חזקים. וכשאני נפרד ממנו לשלום אני רואה על המבט שלו שלא רק כואב לו פיזית, שממש כואב לו שהוציאו אותו החוצה באמצע המלחמה. כי למרות כל כמה שכאב לו הוא ניסה להמשיך להילחם ולא ביקש להתפנות, הוא פשוט רצה להישאר עם החבר'ה שלו בתוך עזה."

ביום שישי האחרון נפגע סיון בקרב מטיל שנורה על הכוח, חברו ליחידה אלון קודריאשוב ז"ל נהרג באירוע ו16 לוחמים בהם סיון וויל נפצעו.

משפחתו של סיון הסכימו לתרום את איבריו. בתחילת השבוע בוצע מרתון השתלות איברים.

הלב של סיון הושתל בחולה בן 45 שסבל מאי ספיקת כליות. הוא נותח במרכז הרפואי שיבא.

הריאות הושתלו גם הן בשיבא בחולה בן 37.

הכבד הושתל בבית החולים בילינסון בחולה בת 40 שסבלה מכשל כבדי.

כליה אחת הושתלה בבית החולים הדסה בבן 66 וכליה עם לבלב הושתלו בבילינסון בחולה בן 48.

המשפחה יושבת שבעה בביתם ברחוב עציון 25 ב בין השעות 10-12 16-20

יהי זכרו ברוך

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן