חדשות רעננה

סימפונט רעננה מציגה: "מוצרט: דון ג'ובאני", אחת האופרות הגדולות בכל הזמנים

"דון ג'ובאני" היא אחת האופרות המדוברות והמצליחות בכל הזמנים. היא מבוססת על מיתוס דון ז'ואן עתיק-היומין שזכה לחיים חדשים על-ידי מוצרט בשנות ה-30 לחייו.

"דון ג'ובאני" היא אחת האופרות המדוברות והמצליחות בכל הזמנים.
היא מבוססת על מיתוס דון ז'ואן עתיק-היומין שזכה לחיים חדשים על-ידי מוצרט בשנות ה-30 לחייו.
האופרה תבוצע בתאריך ה-19.11 בשעה 20:00 במשכן העירוני למוסיקה ואמנויות בניצוחו של דוד זבה • "השילוב שמתקיים באופרה הזו של דמויות קומיות אל מול דמויות מאיימות יוצר חוויה סוחפת ובלתי נשכחת"

האופרה "דון ג'ובאני" מבוססת על מיתוס דון ז'ואן עתיק היומין מימי הביניים, שזכה לחיים חדשים כשמוצרט הלחין לפיו אופרה בשנות ה-30 לחייו, יחד עם לורנצו דה פונטה, יהודי ונציאני ורודף שמלות בעצמו, שהתנצר והפך לכומר בערוב ימיו. החידוש של שניהם הוא יצירת אופרה קומית בשילוב מאפיינים על טבעיים ודמויות קומיות אל מול דמויות רציניות ואציליות. ממש כמו בחיים, הרציני והמשעשע מתערבבים זה בזה.
המופע המיוחד הזה מקיים שיתוף פעולה מיוחד בין "מיתר אופרה סטודיו", צעירים ישראליים בטווח גילאים ה-20-30, לבין תזמורת "סימפונט רעננה", ביחד הם מובילים צעירים לקדמת הבמה האופראית. על המופע ינצח דוד זבה, מנצח הבית של תזמורת סימפונט רעננה, אשר משמש גם כמנהל פרויקט סטודיו האופרה ובה מתמקצעים מרבית מזמרי האופרה הצעירים.

האופרה תעלה במשכן העירוני למוסיקה ואמנויות ברעננה בתאריכים ה- 19.11 וה-20.11 בשעה 20:00 והיא תיערך כשעתיים וחצי אשר מחולקות לשתי מערכות ויכלול תרגום לעברית (יוקרן למעלה לאורך כל האופרה). כמו כן, התלבושות, התפאורה המינימלית והדמויות יעבירו אתכם חוויה מרגשת וחד פעמית.
אורית פוגל-שפרן מנכל"ית "סימפונט רעננה": "האופרה "דון ג'ובאני" היא ממכרת ונחשבת לאחת האופרות המצליחות מעת כתיבתה במאה ה-18. זמרי האופרה הצעירים שיובילו את "דון ג'ובאני" הם הדור הבא של האופרה הישראלית. חשוב לומר כי השילוב שמתקיים באופרה הזו של דמויות קומיות אל מול דמויות מאיימות יוצר חוויה סוחפת ובלתי נשכחת."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. נחמיה תנא הגב

    זכינו אמש (20/11) בחוויה בלתי נשכחת, עם הסימפונט תחת ידו המקצועית של המאסטרו זבה, זמרים וזמריות שלא היו מביישים שום בית אופרה מוביל בעולם, ובימוי מינימליסטי ומדויק.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן