חדשות רעננה

עירוני רעננה בדרך לפליאוף העליון

הדחיה בהעברת התמיכות העירוניות והחשש לעתיד הכלכלי של הקבוצה לא מנעו משחקני הקבוצה ניצחון מרשים נוסף והפעם על הפועל עפולה 69-91 המקום בפליאוף העליון בהישג יד

הדאגה לעתיד הכלכלי של הקבוצה עקב אי אישור תקציב העירייה והתמיכות העירוניות לא מנעה מהשחקנים של יוסי בונן לתת תצוגת כדורסל מרשימה, עירוני רעננה עברה אמש עוד מבחן לא פשוט בצורה מעוררת כבוד, כאשר לא הותירה שום סיכוי לאורחים מעפולה. בנוסף, פנינת השרון ניצחה בהפרש גדול יותר מההפסד בסיבוב הקודם, כך שאם הקבוצות יסיימו במאזן זהה את העונה, רעננה תדורג לפני עפולה.

רבע 1 – רעננה עלתה עם כוונות מאופסות כמעט מתחילת המשחק, ונקודות של יובל בר, שרווד (שהעלים היום לחלוטין את הוליפילד האורח), ומלמד פתחו יתרון דו ספרתי 4-17 אחרי 6 דקות.

שלשות של יובל בר, וגל טסלר הגדילו את ההפרש ל 16, ותומר פורת בסל הוריד את הקבוצות ביתרון רענני 12-25.

רבע 2 – שלשה של מלמד, טסלר, ודניאל הלל יחד עם נקודות מהקו של ירין הגדילו ל 21-42 אחרי 5 דקות ברבע השני.

אחרי שטף התקפי שכזה, הגיעו 3 דקות פחות טובות, והאורחים בעזרת נקודות של פורת, ספיר, וגיא דותן נגסו ביתרון 30-43.

המילה האחרונה היתה של מלמד עם עוד שלשה, ושרווד שחתם מחצית נפלאה ביתרון 32-48.

רבע 3 – רעננה התקשה התקפית גם בפתיחת החצי השני, וקלעה רק שש נקודות בחמש דקות והאורחים נעזרו באלון ספיר, וגיא דותן כדי להתקרב מעט 43-54.

רעננה לא נתנה לאורחים להתקרב, ובכל פעם שהאורחים עשו סל, נווה בן שמן, יהל מלמד (בשיא הנקודות שלו בבוגרים) וברנדון שרווד הגיבו בצד השני, ורעננה צלחה רבע לא פשוט ביתרון 52-66.

רבע 4 – יהל מלמד המשיך לתת את תפוקה (במקום סיגרס שפינה טיפה את הבמה הראשית), וסיגרס עם סל שדה שמרו על היתרון 59-74 חמש דקות לסיום.

האורחים איבדו את הראש, ומהלך שכולו פרגון בין טסלר לסיגרס נגמר בדאנק מהדהד של האחרון, רעננה תצא לסדרה של שלושה משחקי חוץ כעת, כאשר הראשון שבהם יהיה כבר ביום שישי (04.03, 13:00) באולם זיסמן מול האקס רביב לימונד ועירוני ר"ג.

לרעננה: מלמד 26 נק' (5 ריב'), שרווד 16 נק' (15 ריב', 5 אס'), טסלר 15 נק' (8 אס', 3 ריב'), סיגרס 12 נק' (7 ריב', 4 חט', 3 אס'), איינהורן (6 אס', 4 ריב'), ובן שמן (3 ריב') 7 נק' כ"א, בר 5 נק' (6 ריב'), הלל 3 נק'.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן