חדשות רעננה

עיריית רעננה במחווה מיוחדת לרגל יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

שלטי שמות רחובות העיר, הוחלפו הבוקר, לשמות חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה מקרב תושבי העיר, להוקרת זכרם

התקנת שילוט הרחוב בעיר היום לפנות בוקר

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, יצאה עיריית רעננה במחווה ייחודית לזכר חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה תושבי העיר.
ביוזמת ראש העיר, חיים ברוידא שונו שלטי שמות הרחובות הראשיים בעיר, לשמותיהם של חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה מקרב תושבי העיר, שיתנוססו על גבי שלטי הרחובות בימים הקרובים, עד לאחר יום העצמאות.

המיזם המרגש זוכה לתגובות חמות ומרגשות מקרב תושבי העיר, ובני משפחות החללים, המוקירים את המחווה.
שלטי הרחובות החדשים, 265 במספר, הוצבו בעיר היום, א' 23.4.23, לפנות בוקר, לאורך רחובה הראשי של העיר, אחוזה, והרחובות המתפצלים ממנו, ובהם הנצחת החללים בשמותיהם וציון גיל נפילתם.
את השלטים התקינו בעיר עובדי העירייה, ושותפים לעשייה בני נוער מתנדבים אשר הוסיפו לצד כל שלט מבחנה ובה פרח כמחווה לזכר הנופלים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "זו השנה הרביעית בה אנו מתכבדים להוקיר את זכרם של חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה מקרב תושבי העיר, במחווה המיוחדת של הנצחת שמותיהם בשילוט שמות רחובות העיר. זה המעט שיש בידינו לעשות למען תושבי העיר היקרים שחרפו נפשם למעננו, להם אנו חבים את חיינו בבטחה בעיר ובמדינה. ליבנו עם המשפחות השכולות, ואנו מחבקים אותן ביומן הקשה, ומלווים אותן בכל דרך להנצחה ראויה של זכר יקיריהם".

תושבי העיר, המעוניינים לאתר מיקום הרחוב בו מונצחים יקיריהם, מוזמנים לפנות למוקד העירוני בו מרוכזות הכתובות בהתאם לשמות החללים, או לחילופין לאתר העירוני בו מרוכזים כלל השמות ומיקומי הרחובות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן